Jump to content

sommertreff 10


Trones...

Recommended Posts

Hei..

hvor mange er det fra midt. reg. som skal på treffet??

Til nå så er det bare 7 ford`er som er medlt på :o

Vær oppmerksom på at det er frist til 1 mai med og betale vis dere skal garantere plass der..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Ja det er planen at han skal komme med bilen på utstilling. :) Han er for redd for bilen til at han tør å bevege seg ut på banen med massse folk.. ;)

Men er det ikke bare å ta noen feriedager da? har spredd min ferie over hele sommeren pga alle treff osv :P

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Begyner å nærme seg nå. Fortsatt kunn 9 Forder påmeldt. Blir det bare jeg som kanskje stiller opp med Cosworth? :blink:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Tøff bil :D Denne du skal ha ene av MSene på?

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Tøff bil :D Denne du skal ha ene av MSene på?

 

nei, denna får nokk gå med pukkelrygg chipen og oppsette sitt som den er gitt..

er en rst cab som har fått den ene, og jeg er usikker på om 3dørs eller sedan skall få den siste.. må få færdi p100`n før jeg tenker noe mer på di andre :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Focus med rwd høres artig ut ja :D håper den kommer!!!

Du får gi deg til kjenne, så får du slå deg ned i campen til resten av ford team`et der oppe :D

og så klart skal du på banen, vi har nok av biler fra klubben som skal kjøre og da får du så klart bli med vis du spør :)

Husk og ta med deg hjelm vis du har, da alle ikke har ekstra hjem med seg.

 

Regner med at vi camper i racing campen.. Er bare å se etter bilen min eller campingvognen til dochboy og truckdriver som er full av den gamle klubblogoen på.

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Noen fler fra deres garage som kommer eller? Hva med å samkjøre? Når drar dere?

 

ja, blir nokk omtrent full ut telling fra garasjen til oss.. ikke sikkert alle kommer med bil, men fezworth håper jeg tar med 3dr, vegard i s13, kjenner jeg anders rett så blir s14`en stående hjemme.. og jeg kommer i hillbilly trucken..

 

jeg kommer nokk til og kjøre torsdag/natt til fredag eller dær omkring.. litt tidlig og si ennå men..

Link to comment
Share on other sites

Norges største driftetalent Fredric Aasbø stiller til start på ACR 11- 13 juni i år. Fredric har i løpet av de siste årene blitt kjent over hele verden etter å ha gjort rent bord i nordiske konkurranser, og nå hevder seg i internasjonale konkurranser som Formula Drift hvor han i årets første runde i Long Beach, CA kom på 4. plass blant 52 team som stillte til start. Fredric og Team Japanauto tar med seg den nybygde EuroSupraen nordover og lover en drifteoppvisning av de skjeldne her i NordNorge.

 

Ser ut for at det blir meget bra i år på ACR :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Høres bra ut, håper på bra vær! Jeg tar med hjelm og en pakke bleier i håp om å få prøvesitte noen passasjerstoler :smartass:

 

 

Ta med deg ørepropper også vis du skal sitte på med meg ;)

 

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Vi starter fra Grong i 8 tida på fredag vi, men er det noen som har tenkt på å få til et system på campen eller? Tenkte litt på å få samlet Ford folket liksom ^_^

 

Ja..

vi vil prøve og få samlet flest mulig oppe på racing campen sammen..

de som skal slå hela i taket og danse på bordet, må lage seg sin egen ford camp nede i party camp området :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...