MrFord Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Jeg mener å ha lest i en salgs annonse at det var en MK1 2.5 som var chippet opp så den hadde 200 hk som ST 220Er det noen som har erfaringer her, og andre muligheter? “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
roddis Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 (edited) ST200 mener du Tror ikke du får ut så mye som 30hk på en motor uten turbo uten å gjøre drastiske ting, 8-10hk er mer realistisk med en chip. Edited April 17, 2010 by roddis 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
D.Toft Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&a...amp;variant=990
Tore_TJ Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 11hester.. tja hvem vet.. Det som har vist seg å fungere bra er å bytte grenrørene, ikke stak opp de originale.. flere som faktisk mistet hester pga det av en eller annen grunn. Pluss det vanlige med filter som suger kaldluft og bra eksos. Y-pipa som kober begge grenrørene er og ekstremt restriktiv..
andre Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 11hester.. tja hvem vet.. Det som har vist seg å fungere bra er å bytte grenrørene, ikke stak opp de originale.. flere som faktisk mistet hester pga det av en eller annen grunn. Pluss det vanlige med filter som suger kaldluft og bra eksos. Y-pipa som kober begge grenrørene er og ekstremt restriktiv.. noen som selger grenrør til dem tenker du på katalysatoren når du sier stake opp
Tore_TJ Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 noen som selger grenrør til dem tenker du på katalysatoren når du sier stake opp Sist jeg sjekka var det et firma i usa som selger grenrør. msds tror jeg dem heter. Mye info på contour.org, amerikanske mondeoen. Mener gnistfangerne/forkatalysatorene som sitter i grenrørene som ikke skal stakes.
Recommended Posts