Taunus S Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 (edited) Hei.Rota litt på lageret og da dukka det jammen opp ein orginal Ford RS hekkspoiler som eg bestemt meinar stammer frå Scorpio?Huska sef. ikkje å notere finish nr. Men det kan eg sikkert fikse ein dag.Spoiler er kvit på fagre og av noko polyuretan liknanden konsistens.Bud starter på 200,- Ja, da har eg også ein Hellagrill til Sierra MKI til salgs. (små lykter). Grillen er kvit, ikkje strøken men OK. Øvre/ytre feste på h.s. er knekt og den har ei lita sprekke nede under hovudlykt rammen på samme side.Har ikkje hovudlykter, men hellalyktene er på plass og ser bra ut.Bud UNDER 400,- 1. stk. brukt MKI forskjem h.s. selges kr 500,- OK stand, litt småbulker/løs rust. (sendes ikkje). Har da også ein 89 mod 5 dørs combi 2.0 ohc CL, kvit som selges i deler. Kjøper dekker evnt. frakt. Deler ligger på Voss i Hordaland. Har bilder, dei kan du få på MAIL. Om dette er noko for deg, send PM, svar her eller ring nittiein femtiåtte femtiseks elleve. SMS kan du drite i... Edited April 2, 2010 by Taunus S
Taunus S Posted April 2, 2010 Author Posted April 2, 2010 Har lagt til skjerm. Bare å gje bud, dersom priser er heilt på trynet.
Taunus S Posted April 4, 2010 Author Posted April 4, 2010 BUMPEBUMP!Ingen som skal ha?? Har leita dette frem nå, blir neppe lagt vekk igjenn, (kanskje skjerm), resten ryker på neste "opprydding".
adapTECH Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Kan du sende bilder på adaptech@gmail.com? http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg
Taunus S Posted June 2, 2010 Author Posted June 2, 2010 Kan du sende bilder på adaptech@gmail.com? Bilder sendt.
grandisjohn Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 (edited) Ja, da har eg også ein Hellagrill til Sierra MKI til salgs. (små lykter). Grillen er kvit, ikkje strøken men OK. Øvre/ytre feste på h.s. er knekt og den har ei lita sprekke nede under hovudlykt rammen på samme side.Har ikkje hovudlykter, men hellalyktene er på plass og ser bra ut.Bud UNDER 400,- Jeg pruter til 800 Du har ikke RS sideskjørt til Scorpio da? Edited June 2, 2010 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan.
Kjellcorp Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Du har ikke låsen til bakluka? trenger den "nye" typen. trenger ikke den du putter nøkkelen i, kun låsen.
Taunus S Posted June 2, 2010 Author Posted June 2, 2010 (edited) Jeg pruter til 800 Du har ikke RS sideskjørt til Scorpio da? Hæ,hæ. Ikkje eit øre meir enn 350,- Nei, sorry dårlig med Scorpio deler her, utenom denne ving da! Du har ikke låsen til bakluka? trenger den "nye" typen. trenger ikke den du putter nøkkelen i, kun låsen. Altså låsekassa? Den som sitter på luka og går i lås på graffen på karosset?? Isåfall, joda den sitter på luka på 89 combien, den. Har foresten Taunusdeler i tonnevis. Bare å komme med forespørsler.. Edited June 2, 2010 by Taunus S
adapTECH Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Har du delenr på spoilern? Regner med det står på undersiden av spoiler. http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg
Taunus S Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 Har du delenr på spoilern? Regner med det står på undersiden av spoiler. Står dele nr. på undersiden ja! Skal prøve å huske å sjekke ein dag.
adapTECH Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 OPPPP! Har du huska å sjekke delenr nå da? http://i.imgur.com/TGmL57L.jpg
Taunus S Posted June 26, 2010 Author Posted June 26, 2010 Har du huska å sjekke delenr nå da? Prøve å huske i dag. Sorry...
Taunus S Posted September 24, 2010 Author Posted September 24, 2010 RS Spoiler solgt, resten ligger her.
Recommended Posts