aarnes Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 GBL bildeler klarte ikke å holde avtalen sin, så jeg må se meg etter ny frontfanger et annet sted. Orginalfangeren har delenr 1365643 .Jeg har alle delene som trengs liggende, så er i utgangspunktet bare skallet jeg trenger.Det er en 2005 fanger. Noen som jobber på Ford forhandler og kan sjekke hva den koster?Send gjerne på PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
viceguy Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 (edited) GBL bildeler klarte ikke å holde avtalen sin, så jeg må se meg etter ny frontfanger et annet sted. Orginalfangeren har delenr 1365643 .Jeg har alle delene som trengs liggende, så er i utgangspunktet bare skallet jeg trenger.Det er en 2005 fanger. Noen som jobber på Ford forhandler og kan sjekke hva den koster?Send gjerne på PMVeng (http://www.veng.no) har jo også disse ferdig grunnet Edited March 30, 2010 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Du kan jo få kjøpe min st220 fanger billig... Litt skadet, me ellers bra.. Esten Link to comment Share on other sites More sharing options...
aarnes Posted March 30, 2010 Author Share Posted March 30, 2010 Jo men veng passer dårlig med orginale deler.vil ha en fanger som jeg kan ha grill nede som matcher den oppe.og det passer ikke på veng produktene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts