Jump to content

Chipping av Ford Connect


Guest svm88

Recommended Posts

Guest svm88

Hei! :)

 

Jeg er ny ford eier, og ny her på forumet. Jeg har en ny ford connect 90hk på vei til meg, ifra arbeidsgiver.

 

Men jeg lurer på å chippe den. Jeg kjører nå Mercedes 150hk turbodiesel, så vil tro det blir litt nedtur med 90hk. Men hvordan er disse motorene å chippe? Tåler de det? Blir de en del sprekere? Jeg er rimelig blank på ford.

 

På grunn av at det er en ny bil med garanti etc. så er jeg litt skeptisk til å få noen til å programere om ECU, da det er vanskelig å ta ut og inn etc. Boks er jeg heller ikke overbevist om er så bra. Så derfor har jeg kikket på bluefin, og synes dette ser spennende ut! Koster jo ikke så veldig mye heller om man kjøper det ifra england.

 

Er det noen med erfaringer rundt chipping av ford connect eller bluefin?

Edited by svm88
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest svm88

Da har jeg bestilt en bluefin :)

 

Så nå er det bare å vente og se hvordan det går:)

 

Om det er flere som lurer på å kjøpe bluefin så kan jeg anbefale http://www.jkm.org.uk/ De er raske og informative på mail:)

 

Jeg betalte £359 (ca 3350kr) for min inkludert frakt. Det kommer vel mva i tillegg, så totalt ca 4000kr! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

en kamerat av meg chipa connecten sin på ts racing. Det funka dårlig bilen slurra på clutchen og kunne ikke regulerer gassen lengre var bare av og på gassing hele tiden også fikk den all effekt på engang spessielt opplegg. Så bilen ble chipa tilbake igjen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...