Jump to content

ekspansjonstank og Hella-grill sierra mk1


Zykotec

Recommended Posts

Ønsker å kjøpe ekspansjonstank til Sierra 2,3 av type med tre slangetilkoblinger + uttak for sensor. Og Hella-grill til Mk1 med små lykter, gjerne lyseblå metallic ;)

bilde av tanken, og fargen på bilen :)

06022010074.jpg

Edited by Zykotec

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Halla

Har ein, etter det eg kan huske, svært heil og pen hellagrill, liggende å slenge, kvit riktig nok. Har ikkje hovudlyktene, (trur eg), men hella lyktene i grillen er svært bra. Er ikkje umulig at det ligger ein ekspansjonstank å slenger også, da eg har høggd 2stk. XR4i, dette må eg i tilfelle få leit litt etter.

Delene ligger på Voss.

Link to comment
Share on other sites

Halla

Har ein, etter det eg kan huske, svært heil og pen hellagrill, liggende å slenge, kvit riktig nok. Har ikkje hovudlyktene, (trur eg), men hella lyktene i grillen er svært bra. Er ikkje umulig at det ligger ein ekspansjonstank å slenger også, da eg har høggd 2stk. XR4i, dette må eg i tilfelle få leit litt etter.

Delene ligger på Voss.

Høres bra ut, hovedlykter har jeg allerede :) Noen ide om pris ? (send gjerne PM)

Ekspansjonstanken var forskjellig på Xr4i delebilen min, så om du finner den må du sjekke at det er nok tilkoblinger på den :)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ekspansjonstank mulignes funnet, mangler enda grill :) Bør vært fin ellers bruker jeg bare vanlig bredlykter og grill :P

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Egentlig litt bråhast her, litt usikkert med ekspansjonstanken enda, og blir lei av å fylle på vann hele tida...

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Har en grill liggende jeg også. Se min salgstråd hvis du er interessert

 

Må ha en med alle fester ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

slett, kjøper ny tank, bruker bred grill :P

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...