Guest mobecktekniske Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 (edited) Jeg er ute etter en helt normal Sierra diff, komplett med hus å drivflenser.Den trenger ikke ha sperre eller diffrensial fungsjon i orden da jeg skal låse den uansett.Men kronhjul å pinjong må gå rundt. Kjøpes billig HilsenOle M+47 93008910 Edited March 23, 2010 by mobecktekniske Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Kanskje greit å få med hva du skal ha den til? Jeg har et par helt vanlige sierra 2l differ liggende om det er det du skal ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mobecktekniske Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Kanskje greit å få med hva du skal ha den til? Jeg har et par helt vanlige sierra 2l differ liggende om det er det du skal ha.Jeg skal ikke ha den i en bil, noe annet rart hvor jeg trenger et 90 graders drev med ca 3-1 i utveksling. Hva skal du ha for den ene? Ole M Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Hm. Er 400,- en upris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Jeg er ute etter en helt normal Sierra diff, komplett med hus å drivflenser.Den trenger ikke ha sperre eller diffrensial fungsjon i orden da jeg skal låse den uansett.Men kronhjul å pinjong må gå rundt. Kjøpes billig HilsenOle M+47 93008910 Iogmed at du skriver drivflenser regner jeg med du er ute etter en diff med skrudde akslinger, og ikke standard sierra som har løse akslinger? Mvh Tom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts