Jump to content

Foldespeil på mondeo mk4


RstS2

Recommended Posts

Hepp

 

Skumleste manualen og uten hell fant jeg ikke ut om du kan skru av automatisk folde inn speilene ved låsing av bilen?

Går dette ikke ann og skru av?

 

Tenkte jeg skulle spørre her før jeg evt. ringer Ford

 

Er en 2010 model mondeo med siste software i convers+

 

Takk for alle tips

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hepp

 

Skumleste manualen og uten hell fant jeg ikke ut om du kan skru av automatisk folde inn speilene ved låsing av bilen?

Går dette ikke ann og skru av?

 

Tenkte jeg skulle spørre her før jeg evt. ringer Ford

 

Er en 2010 model mondeo med siste software i convers+

 

Takk for alle tips

 

 

Her pøste det på med svar:-)

 

OK, ringte Ford og de sa det muligens gikk ann og programmere dette men da måtte de ha bilen inn, kan noen som jobber på Ford sjekke dette hvis dere har en ny Mondeo inne for ett eller annet med softwaren og sjekke om det går ann og skru av automatisk folding av speil?

 

Er kult at de legger seg inn men på vinteren og når det ligger snø og is der er det ikke så kult. pluss går jo ann og spare litt på den.

Har sett at speilet presser snø vekk mellom speilet og vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Vet at på Mk3 så er det å dytte speilknappen ned for å få de til å folde seg inn... har lest meg til at de da blir stående inne intil tenningen settes på eller om det var når bilen låses opp....husker ikke helt.

 

Dette er fra wiki på fordmondeo.org, Mondeo mk3 riktignok... du kan jo teste om det er sånn på mk4 også

 

The mirrors folding motors are operated by using the mirror direction adjusting switch located at the driver’s door. With the switch in the centre position (ie neither left nor right mirror selected, tip the switch downwards (6 o'clock position) to fold and the same again to unfold

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...