drift_johnsen@hotmail.com Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 (edited) Bilen selges som den står. Starter å går men har def clutch og vann lekasje på innsuget. Eu ok fram til juni 2011. Skilter innlevert grunnet forsikring. Følger med 16tom alufelger med bra sommerdekk. 15 tom alu felger med bra vinterhjul sitter på nå. Årsavgift er inkl i prisen. Bilen må hentes på henger eller taues. Pris diskuterbar etter hva som skal følge med.Bilder å annonse : scorpio 9,000kr Står i næreheten av gjøvik. Ring/sms 93435991 Edited May 4, 2010 by drift_johnsen@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
drift_johnsen@hotmail.com Posted March 15, 2010 Author Share Posted March 15, 2010 Kan også være innt i å bytte i noe Kom med forslag Link to comment Share on other sites More sharing options...
drift_johnsen@hotmail.com Posted March 26, 2010 Author Share Posted March 26, 2010 Billigere ved henting i helga! 7000kr eu ok til neste år, å arsavgift bet. Skiltene er innlevert, men bare å hente de ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir B Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Skulle henta den om eg fikk tid til det, ser dårlig ut denne uka egentlig : \ 86 3dr IS Link to comment Share on other sites More sharing options...
drift_johnsen@hotmail.com Posted March 31, 2010 Author Share Posted March 31, 2010 Skulle henta den om eg fikk tid til det, ser dårlig ut denne uka egentlig : \ Bilen går for 7000 ved kjapp avgjørelse også. må bare bli kvitt den, står i veien.. Ta kontakt på tlf 95 73 91 81 så får du kjappere svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
drift_johnsen@hotmail.com Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 fortsatt til salgs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
drift_johnsen@hotmail.com Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 fortsatt til salgs!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanzin Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Mulighet for justering av pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanzin Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Evt bilder:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
drift_johnsen@hotmail.com Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 Mulighet for justering av pris? Bilder kan sendes på mms. send meg sms på 93435991 så sender jeg bilder. syns ikke 9k er ille for en eu ok bil med årsavgift bet. Nye bremser bak, nye lenkearmer foran og nye bremseslanger+klosser foran. Kan strekke meg til 6k men da bet du halve årsavgiften. totalsum blir da ca 7500.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts