D.Toft Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 T 34 ar 48, grønndyser, 3bars map, mongoose og en ordentlig mappet chip, og 1.7 i ladetrykk, ligger på ca 350hkk casparker GODT ifra, begynner tidlig og
HUSNES MOTORSPORT Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 (edited) hehe leste ikke helt, jo tåler 400 de oxo. men toppen er litt trang til det, og pleniumet.så toppen en liten tur til ebb og omsveisa plenium eller fra 4x4. jeg vill mene att cosw er veldig lett trimmelig, når med ganske enkle greier dobler effekten. hmmm Edited March 13, 2010 by HUSNES MOTORSPORT
Guest ols1racing Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Det vil jeg også anbefale Det er mer en nok farlig åt deg olsen, billig blir det å hehe, og hvor får jeg tak i det? vil ha noe som holder og ikke ryker sund etter en runde på banen lissom!!
Sierra_2.9 Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 hæ? vil si at 100-150hk ekstra med enkle inngrep er trimmevenlig jeg da. kjøp deg et 4x4 innsug. å så litt enkel porting. send en mail til krb. de er flinke =) Ehh javel..? Nå har jeg hørt det også.. hehehe. ingen som skjønte at jeg kødda? seriøst? hehe..cosworth motorer er noeav det mest trimvennlige du får til bil jo.. '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden
Kverna Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 hehehe. ingen som skjønte at jeg kødda? seriøst? hehe..cosworth motorer er noeav det mest trimvennlige du får til bil jo..Umulig å lese seg frem til ironi på nettet vettu Min fotoblogg
Turboterje Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 hehe, og hvor får jeg tak i det? vil ha noe som holder og ikke ryker sund etter en runde på banen lissom!! Får ikke kjøpt det nytt.. Men bare å følge med på forumet eller andre steder, så kommer det plutselig noen tilsalgs Hvis du skar ha noe som holder, så er det beste bremsing og mapping.
haawaii Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 (edited) hmm, bare husk at når du kjører på bane så tåler ingen motorer runde på runde med pryl. ta deg noen fete svinger å litt slædding.. men ro litt ned. en halv runde i ny å ne... ja, det er fælt fordi du har lyst til å kjøre fra deg.... men i det lange løp så er det det beste. en 205 blokk med 300hk tåler ikke 10-15runder med flat pedal. enten ryker bremsene eller så ryker motoren. vet ikke hva som er værst.... natta ! =) bare dundre på med et 300hk oppsett. bytt ut innsuget med 4x4. få en turbo som spooler rundt 400hk. jeg kjører selv med turbonetics e46 (ikke hør på folk som sier de spooler dårlig!!!! de har ikke prøvd elektronisk boost controller )å det funker fett! grønndyser og en større intercooler + en termostat som åpner på 83grader (såkalt sommertermoståt). elektronisk boostcontroller (kan gå god for AEM TRUBOOST!!!) Og sist men ikke minst (når du har satt sammen komponentene) ring "pukkelrygg" og få han til å brenne ut en chip til akkurat ditt oppsett. universalt suger og universalt raser!! med rikitg lambda og riktig tenning får du mye ut av cosworth motoren din =) LYKKE TIL!! Edited March 14, 2010 by haawaii
Janna Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 Får ikke kjøpt det nytt.. Men bare å følge med på forumet eller andre steder, så kommer det plutselig noen tilsalgs Hvis du skar ha noe som holder, så er det beste bremsing og mapping. Hva får du ikke kjøpt nytt? T34? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Guest ols1racing Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 hmm, bare husk at når du kjører på bane så tåler ingen motorer runde på runde med pryl. ta deg noen fete svinger å litt slædding.. men ro litt ned. en halv runde i ny å ne... ja, det er fælt fordi du har lyst til å kjøre fra deg.... men i det lange løp så er det det beste. en 205 blokk med 300hk tåler ikke 10-15runder med flat pedal. enten ryker bremsene eller så ryker motoren. vet ikke hva som er værst.... natta ! =) bare dundre på med et 300hk oppsett. bytt ut innsuget med 4x4. få en turbo som spooler rundt 400hk. jeg kjører selv med turbonetics e46 (ikke hør på folk som sier de spooler dårlig!!!! de har ikke prøvd elektronisk boost controller )å det funker fett! grønndyser og en større intercooler + en termostat som åpner på 83grader (såkalt sommertermoståt). elektronisk boostcontroller (kan gå god for AEM TRUBOOST!!!) Og sist men ikke minst (når du har satt sammen komponentene) ring "pukkelrygg" og få han til å brenne ut en chip til akkurat ditt oppsett. universalt suger og universalt raser!! med rikitg lambda og riktig tenning får du mye ut av cosworth motoren din =) LYKKE TIL!!takk for et fornuftig svar:D
torpecossie Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 å dette klarer du selv vøtt.. 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000
Guest ols1racing Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 å dette klarer du selv vøtt..hehe, hakke peiling på motor, så viss jeg hadde trimmet bilen min så hadde jeg sikkert fått mindre hester i motor`n;) men har jo lagt ut bilen tilsalgs da så kan jo hende jeg får solgt den snart så da blir det drifte bil:) men viss jeg ikke får solgt bilen iløpet av april månd. så da blir det trimmings:D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now