Guest ols1racing Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 noen som har forslag om hvor jeg burde sende bilen min til trimming?snakk om en orginal cosworth motor (204hk) har sendt mail til jenspeed og vsmotor alt men er vell sikkert fler som trimmer også
Cosworth Racing1 Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Jens bygger ikke motor mer.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
torpecossie Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 volden 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000
cosworthfrelst Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Når du sier trimming,snakker vi bygge skikkelig motor eller hvor mye effekt osv er du ute etter? visst du skal ha et 330oppsett så klarer du jo og fikse det selv Sierra 87(mk1) 3dørs Sierra 82(cosworth)
Sierra_2.9 Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 veldig lite trimvennlige de cosworth motora..lite poeng i å trimme, med mindre du er millionær så kan kaste bort litt penger^^ '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden
Guest ols1racing Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 hvor mye effekt er du ute etter? er ute etter 350-400hk omtrent Når du sier trimming,snakker vi bygge skikkelig motor eller hvor mye effekt osv er du ute etter? visst du skal ha et 330oppsett så klarer du jo og fikse det selv mye hk får jeg av 330 oppsett da? Jens bygger ikke motor mer..har han akkurat sluttet da eller? voldenvolden no intenett side jeg kan skjekke eller?
cosworthfrelst Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 et 330oppsett vil vell si at du kan nå 330hk med det oppsettet, spørs jo hvor bra stand motor og alt er da så klart men tenker du får ut en rundt 280+ kanskje,visst du er heldig hehe. er ganske mange ting som spiller inn for hvordan ting virker.slitent driverk så taper du jo effekt og dårlige motorfester,dårlig chip, sliten turbo. så ting skal vell være i ganske bra stand for at du skal oppnå den effekten,og du vet aldri hva du har i bilen før du har benka den!! Sierra 87(mk1) 3dørs Sierra 82(cosworth)
Cossyman85 Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 om dette er en 4x4 motor er det ikke noe problem og hente 400hk på orginalmaskin bare ny turbo og dyser osv. kjenner mange som kjører med det og mishandler det. så vil påstå att cosw er vildig trimmevennelig
cosworthfrelst Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 han skrev jo 204hk og det er 2wd motor, dem kan jo trimmes fint dem og men om det er like holdbart er vell en annen ting. burde jo gå med 300-350hk uten at det går istykker med det første! Sierra 87(mk1) 3dørs Sierra 82(cosworth)
Cossyman85 Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 hehe leste ikke helt, jo tåler 400 de oxo. men toppen er litt trang til det, og pleniumet.så toppen en liten tur til ebb og omsveisa plenium eller fra 4x4. jeg vill mene att cosw er veldig lett trimmelig, når med ganske enkle greier dobler effekten.
cosworthfrelst Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 hehe,ja det er ikke så vanskelig å få en hest eller 2 Sierra 87(mk1) 3dørs Sierra 82(cosworth)
haawaii Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 veldig lite trimvennlige de cosworth motora..lite poeng i å trimme, med mindre du er millionær så kan kaste bort litt penger^^ hæ? vil si at 100-150hk ekstra med enkle inngrep er trimmevenlig jeg da. kjøp deg et 4x4 innsug. å så litt enkel porting. send en mail til krb. de er flinke =)
Guest ols1racing Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 skal ihvertfall trimme!! 204 hk er for lite..hadde en ombygd vinge bil med rundt 400hk og det funka som f*** det helt til jeg kjørte av veien:D ringte til voldenracing og han har jo trimmet cosworthen til øversveen som jeg kjenner til og den funker jo greit den, var ikke så ille pris han kom med heller så viss jeg skal trimme så sender jeg nok bilen til han:) 909motorsport trimmer vist og men får ringe til dem og høre pris osv:)
Cossyman85 Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 2wd insug kan du skru av halsen på. og der er det trangt. 4wd er en del helt til gasspjeldet, og større i halsen.
Tore_TJ Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 (edited) Svakheten på 2wd motoren er 205 blokka..men tåler en del den og.. Ellers holder stempler/råder/veiv til over 500 hester.. Klarer over 400 på standard topp og.. Sats på et responsivt oppsett så blir du fornøyd. 350 hester med t34.48 er gode ting for veibruk. Edited March 13, 2010 by Tore_TJ
Guest ols1racing Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 noen som vet åssen turbo jeg burde ha,noe og anbefalle? garret er vell kanskje kjent turbo merke?
Cosworth Racing1 Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 veldig lite trimvennlige de cosworth motora..lite poeng i å trimme, med mindre du er millionær så kan kaste bort litt penger^^ Ehh javel..? Nå har jeg hørt det også.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Cosworth_ftw Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 (edited) noen som vet åssen turbo jeg burde ha,noe og anbefalle? garret er vell kanskje kjent turbo merke? tror veldig mange går for t34 turboen,så må jo være noe i det.Har selv KRX fra NTS ..muligehetene er store kjent,eller ikke kjent er ikke det viktigste Edited March 13, 2010 by Cosworth_ftw
grcossie Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Ehh javel..? Nå har jeg hørt det også.. Hehe, jeg som trodde du var enig der
torpecossie Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 skal du gjøre store inngrep eller??vil anbefale deg t34 med 48eksos hus. artig turbo på grønndyser. 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000
Turboterje Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 skal du gjøre store inngrep eller??vil anbefale deg t34 med 48eksos hus. artig turbo på grønndyser. Det vil jeg også anbefale Det er mer en nok farlig åt deg olsen, billig blir det å
Cosworth Racing1 Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Hehe, jeg som trodde du var enig der Hehe.. Vil nå si at motorene er trimmevennlige. Kan dra ut greit med effekt uten mye problemer, og det koster ikke så mye heller. Er når du kommer opp i 400++ det begynner å bli dyrt. Men da får du jo gjerne bremser, differ og girkasse i tillegg også. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now