Jump to content

Recommended Posts

Posted

Holder på å overhale motoren nå, 200 blokk!

Har slitt endel med koking .

Det jeg lurer på, er det nødvendig å trykkteste blokka også, eller holder det bare med toppen?

Noen som har noe ide`er?

Posted (edited)
Holder på å overhale motoren nå, 200 blokk!

Har slitt endel med koking .

Det jeg lurer på, er det nødvendig å trykkteste blokka også, eller holder det bare med toppen?

Noen som har noe ide`er?

 

Ta den med til Tom Larsen i Tvedestrand så kontrollerer han den for deg, bør kansje kontrollere både topp og blokk.

Edited by cossie 86

1986 sierra cosworth vingebil
 

Posted

Ta den med til Tom Larsen i Tvedestrand så kontrollerer han den for deg, bør kansje kontrollere både topp og blokk.

Takker for svar, Jepp kjørte den til tom idag. han tok en rask titt på blokka,og mente du skulle se om den var sprekt. kunne ikke se noe så da håper jeg på det beste så bilen blir ferdig til sesongen igjen... ;)

Posted

Det kommer jo litt ann på hvor mye under 0,1mm det er ? Er ikke sikker hvilke toleranser der er på denne, vet bare at grensa er 0,05mm på flere av Bmw`s 4og6 syl motorer...Det idielle er jo uansett helt rett... Ihvertfall når du tar ut endel mere enn standar effekt. Men Tom vet jo hva han driver med regner jeg med, så da blir det nok på stell :D

Escort Cosworth Wolf

Bmw f31

Posted
Det kommer jo litt ann på hvor mye under 0,1mm det er ? Er ikke sikker hvilke toleranser der er på denne, vet bare at grensa er 0,05mm på flere av Bmw`s 4og6 syl motorer...Det idielle er jo uansett helt rett... Ihvertfall når du tar ut endel mere enn standar effekt. Men Tom vet jo hva han driver med regner jeg med, så da blir det nok på stell :D

Jepp, det blir nok på stell... Går for den

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...