OleHenrik90 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Har en motor til overs nå som jeg tenkte jeg skulle selge. Kan selge den med toppen demontert som den står nå, eller montert med ny toppakning, nye toppbolter + div nye pakninger. Nye ventilstyringer og ventiltetninger. Tenkte meg 2000,- for den umontert, eller 3000,- montert:) Ole Henrik46427104Akershus - Bærum Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted March 15, 2010 Author Share Posted March 15, 2010 Har en motor til overs nå som jeg tenkte jeg skulle selge. Kan selge den med toppen demontert som den står nå, eller montert med ny toppakning, nye toppbolter + div nye pakninger. Nye ventilstyringer og ventiltetninger. Tenkte meg 2000,- for den umontert, eller 3000,- montert:) Ole Henrik46427104Akershus - Bærum up! Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 hvem model er toppen og resten av motoren? selger du bare toppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 hvem model er toppen og resten av motoren? selger du bare toppen? Mener hele motoren er fra en 92 sierra... ikke helt sikker ^^ Men ja kan vel selge toppen til riktig pris =) Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 okay.. kan du ta bilde av toppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 okay.. kan du ta bilde av toppen? Skal gjøre det imorgen. Toppen ligger nå på jobben så Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts