SierraCL Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Hvordan liker denne vann? Har en vanlig coil med olje fra Biltema nå og den er ikke glad i vaskemaskina.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 hva med å sette denne på en tørr plass? og evt om du har sierra, så sett den på org plass? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted March 6, 2010 Author Share Posted March 6, 2010 Står på org plass i Sierra ja... Har igrunn ikke tenkt på å flytte litt på den, hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 ok har selv den typen coil, ja tema sin, og har ikke hatt noe problem med at den står på org plass..men, om du skal t amotorvask, så TRENGER du ikke å spyle på den da Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 jeg har brukt den "tørre" typen tema coil på dohc'ene min å begge ganger har de vert montert mellom venstre lykt og radiatoren, så for endel vann på seg.. å har aldri hatt noen problemer, men den er kresen på jordingen.. så kan være den som tuller med deg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted March 6, 2010 Author Share Posted March 6, 2010 Takker for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir B Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Min har begynt å lekke olje Coilen bare setter du på en tørrere plass, slipper som regel problemet da. 86 3dr IS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts