forsbom Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Du kan sjekke ut dissa her:http://www.sharifs-webshop.no/search.aspx?...EKKS&st=adtAt han er dårlig på dekk er bare piss har handla der før og jeg og family`n er fornøyd med det vi fikk 89' Sierra 3 Dørs 2.0 Pinto, bruksbil/trimprosjektetX 88' Mustang GT 5.0X 92' Audi 100 2.3 QuattroX 86' Volvo 240 2.3Ford med trekk bak er virkelig tingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted March 27, 2010 Author Share Posted March 27, 2010 Det var ikke gale pris akkurat -ArneFedral hadde jeg på ei Merce en gang, det var farlig det....Husker ikke modelltype da men. Var helt ubrukelig på w124 karossen. Kjøpte F1 den gangen husker jeg og de sto på i flere år. Knallfine og kjempedyre At han er dårlig på dekk er bare piss har handla der før og jeg og family`n er fornøyd med det vi fikk Aldri handlet av han jeg men bare han er bedre på dekk enn til å lage mat så De STRATA dekka på toppen av sia!, noen som har prøvd dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
forsbom Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Fedral hadde jeg på ei Merce en gang, det var farlig det....Husker ikke modelltype da men. Var helt ubrukelig på w124 karossen. Kjøpte F1 den gangen husker jeg og de sto på i flere år. Knallfine og kjempedyre Aldri handlet av han jeg men bare han er bedre på dekk enn til å lage mat så De STRATA dekka på toppen av sia!, noen som har prøvd dem? jeg skal kjøpe de til uka så kan sikkert gi tilbakemelding etter påsken ellernoe men jeg skal ha 215/40/17 men tror ikke det skal ha så forferdelig mye å si 89' Sierra 3 Dørs 2.0 Pinto, bruksbil/trimprosjektetX 88' Mustang GT 5.0X 92' Audi 100 2.3 QuattroX 86' Volvo 240 2.3Ford med trekk bak er virkelig tingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bana_iøra Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Kjøpte strata i fjor av sharif og som alle andre dekk jeg har kjøpt der syns jeg de blir fort slitte.En ting til er at jeg da betalte godt over nettbutikkpris. Dette fant jeg jo sefølgelig ikke ut før jeg kom hjem.Så det var siste gang jeg ihvertfall handler hos han. Da handler jeg heller på dekkonline eller andre stederenn å sponse den kjeltringen der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 (edited) Kun gode erfaringer med Interdekk.noHar / skaffer alt i fra billig til kvalitet , og har peil på hva som funker på din bil. Edited March 27, 2010 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 I hamar området er dekklåven stort sett billigst på alt, billigere enn interdekk.og de har mye på lager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada 2.8 Ghia Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Handler stortsett Nankang NS-II jeg og.Ok dekk til prisen etter min mening, ligger greit på veien, ikke best på vått, støyer litt og varer ikke lengst, men absolutt blant det bedre av billigdekk. For all del, styr unna tyfoon, de slites veldig fort, sitter dårlig på tørt, sitter ikke i det hele tatt på vått, og ikke spesielt gode å kjøre på. Og dette ble vel årets bump, men er jo alltid relevant? `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts