gatebil76 Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 Da var oppsett kommet på plass også gud den ble morro å kjøre gitt..blir nok fjernet for salg igjen.. kostet på den 15.000kr siste uken og meget fornøyd med resultatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 salg igjen?? GLØM det siden du har kostet på den noen høvdinger og liker det, da sier det seg selv at du IKKE skal selge denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
vsdracing Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 ja se om du klarer å ha den like lenge som den forje nå da hehehehe... det ble bra med oppsett altså.. :-) kansje smilefjes chipen min må prøve igjen da hehehehe... VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
gatebil76 Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 ja se om du klarer å ha den like lenge som den forje nå da hehehehe... det ble bra med oppsett altså.. :-) kansje smilefjes chipen min må prøve igjen da hehehehe...bilen går stygt godt:) .....må lime front rute listen da den løsnet med ett smell og få tak i en sterkere wastegate da den ikke klarer å bestemme seg helt for 1.6 eller 1.4 i trykk Link to comment Share on other sites More sharing options...
vsdracing Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 bilen går stygt godt:) .....må lime front rute listen da den løsnet med ett smell og få tak i en sterkere wastegate da den ikke klarer å bestemme seg helt for 1.6 eller 1.4 i trykk ja min går så godt at den forsvant helt listen min på bak vinduet hehe... ja hadde ikke paulsen en til deg da ?????? VSD RACING http://www.hordaland-cosworth-club.com sierra cosworth 4x4 sedan 91mod sierra cosworth stv 92mod Toyota Supra twin turbo 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
gatebil76 Posted March 29, 2010 Author Share Posted March 29, 2010 ja min går så godt at den forsvant helt listen min på bak vinduet hehe... ja hadde ikke paulsen en til deg da ??????Takk gud for paulsen...han ordner alt Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 ryddet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts