Jump to content

Ford Sierramk1 Prosjekt.VURDERES SOLGT

_ford

Recommended Posts

Da har det dukket opp forskjellige grunner som antageligvis gjør at jeg må selge bilen.

Se gjennom hele prosjekt tråden her for mest mulig info.

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=33209

Bilen er en 1985mod med 2,9turbo motor,er skjermbreddet osv osv.... Se linken over for resten.

Selges sånn den står som et prosjekt,kan selges både med og uten alle deler.Er nye deler for ca26-30000kr så dette må tas til ettertanke om du er interessert i komplett bil med alt av deler.Men er bare og legge inn bud så får vi se.

PICT0061.jpg

PICT0065.jpg

BUD ØNSKES.

Selger Daniel Larsen,Hedmark.Tlf99105534 evt en PM her på forumet om du er interessert.

Utrolig fet sierra!

Har fulgt med på prosjektet ditt og synd du selger det. Får håpe det kommer i rette hender ihvertfall :)

Lykke til med salget!

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Utrolig fet sierra!

Har fulgt med på prosjektet ditt og synd du selger det. Får håpe det kommer i rette hender ihvertfall :)

Lykke til med salget!

Takk for det :rolleyes:

Håper litt på at den som evt kjøper fortsetter og gjør den ferdig synes virkelig bilen fortjemer det :D

Ja denne bilen fortjener så absolutt en som gjør den helt ferdi :D

Hadde jeg hatt plass og penger da hadde ikke jeg nølt med og kjøpt ihvertfall :)

Og får også håpe han som kjper den lager tråd og fortsetter og oppdatere om bilen :P

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Ja denne bilen fortjener så absolutt en som gjør den helt ferdi :D

Hadde jeg hatt plass og penger da hadde ikke jeg nølt med og kjøpt ihvertfall :)

Og får også håpe han som kjper den lager tråd og fortsetter og oppdatere om bilen :P

Ja det håper jeg også :D Hadde jeg bare hatt penger og plass skulle jeg gjerne gjort den ferdig selv jeg ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...