Futte Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 (edited) NY!! AspelundFræsar 6. og 7. mars Frikjøring ved Nord Norsk Trafikksenter på Aspelund lørdag 6. mars klokka 10-18, søndag 7. mars 10-16. Påmelding kr.: 350,-Gyldig førerkort og registrert bil eller prøveskilt kreves.Er man 2kompiser eller har med samboer og deler bil, betaler fører nr2150,- på samme bil. Må opplyses om dette ved innsjekkingen. Forhåndspåmelding til lauknesg@online.no Mer info på www.nmkmidttroms.net Kommer oppdateringer etterhvert. Mer info onsdag 24. Håper jo det kommer flere med Ford enn det var sist helg.... Edited February 25, 2010 by Futte _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out."
Tore_TJ Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 Var ikke greia med dette at du ikke fikk kjøre spes bredt? Kun "teste" hvordan det var å få sladd? Eller er det et annet arrangement jeg tenker på? Har ingen Ford med motor og den forbanna seat turboen har bestemt seg for å slutte å trekke på bakhjula så kommer nok ikke
Futte Posted February 25, 2010 Author Posted February 25, 2010 (edited) Se bildene fra forrige helg.Truls i sin Ford Sierra DOHC 4x4 stv får trampeklapp han.....Jo. Det er lov å ligge bredt.Nå vet jeg ikke hva spesielt bredt er, men kom oppom og se om du er i tvil. Uvettig kjøring, og tulling/herjing som ødelegger unødig for andre,event de som lager unødig farlige situasjoner blir bortvist. Det er jo ingen dum idé og komme selv om man ikke har RWD eller 4wd.Kan jo få prøve hvordan en FWD oppfører seg på glatt vinterføre også.Vi hadde en i Focus STV som også koste seg sist helg. Edited February 25, 2010 by Futte _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out."
Tore_TJ Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Nei takk har hatt to mondeoer tidligere og fwd på vintern er fantastisk kjedelig i forhold til 4x4. Men godt å høre det er lov å ligge bredt. Fikk bare høre at det ikke var det på "folkemunne"
tonyku Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Futte said: Se bildene fra forrige helg.Truls i sin Ford Sierra DOHC 4x4 stv får trampeklapp han.....Jo. Det er lov å ligge bredt.Nå vet jeg ikke hva spesielt bredt er, men kom oppom og se om du er i tvil. Uvettig kjøring, og tulling/herjing som ødelegger unødig for andre,event de som lager unødig farlige situasjoner blir bortvist. Det er jo ingen dum idé og komme selv om man ikke har RWD eller 4wd.Kan jo få prøve hvordan en FWD oppfører seg på glatt vinterføre også.Vi hadde en i Focus STV som også koste seg sist helg. Når dem er gal nok til å sleppe ut MrGabby med Focus STV så regner meg med at det er lov å herje litt -91 535i Turbo-94 530i delebil-98 E36 Touring
Recommended Posts