kimmler Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 (edited) 4x4 Cosworth. 92mod Har lyst på Tårnstag fremme.... Kvite blinklys, (de små i fremskjermen) Har fått tak i disse. Holder til i Bergen, Så enklest vist noen i det området har. tlf: 95173306. eller bare sende melding så svarer eg nok tilslutt. Edited February 23, 2010 by kimmler Kjør hardt, Kjør stil. Kjør post-bil
Cossyman85 Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 mener du stabstag altså det som er stabstag? eller mener du tårnstag, som går mellom fjørbeins tårna?
Bø-cosworth Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Eg har orginal luftfilterboks . Er ikkje ny , men er heil og fin Eg har orginal luftfilterboks . Er ikkje ny , men er heil og fin
kimmler Posted February 18, 2010 Author Posted February 18, 2010 Eg har orginal luftfilterboks . Er ikkje ny , men er heil og fin Eg har orginal luftfilterboks . Er ikkje ny , men er heil og fin pm sendt Kjør hardt, Kjør stil. Kjør post-bil
kimmler Posted February 21, 2010 Author Posted February 21, 2010 mener du stabstag altså det som er stabstag? eller mener du tårnstag, som går mellom fjørbeins tårna? hehe, er de noe og Mener dem som går mellom demper tårna i motoren (over motoren)... Trudde det var stabilistator-stag det hette eg ?? Kjør hardt, Kjør stil. Kjør post-bil
Sportvan Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 hehe, er de noe og Mener dem som går mellom demper tårna i motoren (over motoren)... Trudde det var stabilistator-stag det hette eg ?? stabstage ditt er under bilen det du ska ha tårnstag
kimmler Posted February 21, 2010 Author Posted February 21, 2010 stabstage ditt er under bilen det du ska ha tårnstag HAHA!!! og der følte eg meg Okay, Er tårnstag eg vil ha!!!! Lærte eg noe nytt idag og Kjør hardt, Kjør stil. Kjør post-bil
Recommended Posts