zetobbec Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 (edited) Hei. Post oppdatert med deler jeg har liggende å bare samle støv. Sierra Cosworth: 4 stk hvite dører til sedan , bulkfrie. Framdørene har el-vinduer og el-speiler (Før: 2000.-) samlet NY Pris; 1200.-(grunnet useriøs kjøper...) 2 stk fine hovedlykter framme til sedan 350.- samlet Bensinpåfyllings-kopp med luke som lakkeres i bilens farge. Til sedan, (Farge hvit) 200.- Kupe-vifte til Cosworth 250.- Hele veggen foran kupevifte, i mtorrommet (Gjennomført i plast og metall) 200.- 2stk hengsler til sedanpanser m/skruer (God stand) 150.- 2 stk hengsler til sedanbakluke m/ skruer (God stand) 150.- Dørfester som står i karmen på bilen, som låsen går inntil. 4 stk med festeplater og skruer samt hele pakninger 200.- samlet Sierra IS: Instrumentpanel 350 Panel bak i bilen langs c-stolpe, som hattehylla ligger på. (for originale høytalerne) 100.-stk Originaljekk 100.- Ledningsnett til kupe. 400.- Kom med ønsker. PS: har masse småtteri av brytere, spesielle skruer, smådeksler + andre "duppeditter" (eks: Panserlås) Delene ligger i Stavanger og kan være behjelpelig med frakt nedover til sørøstlandet om det passer seg. 99575361 Edited January 4, 2011 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted February 26, 2010 Author Posted February 26, 2010 (edited) Sierra IS mk1 (3-dørs): Har igjen endel deler etter noen røde 3-dørs IS'er: Forstilling med travers, motorfester, bærearmer, stabstag, spindler og dempere, foringer og klammer til stabstag følger med 500.- Varmeregister med fordelingsboks (passer alle sierra) 250.- Grill, litt sprukket i ene enden, (med gummilist), 100.- Ikke no problem å få denne pen) Instrumentpanel med turteller til mk1 bra stand 350.- + div deksler/brytere ... bud. 1 stk bensinpumpe til 2.9 cologne (bra stand) 200.- Delene befinner seg i Stavanger i Rogaland. Du kan nå meg på telefon: 99575361 Edited May 29, 2010 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted March 24, 2010 Author Posted March 24, 2010 Sierra IS mk1 (3-dørs): Har igjen endel deler etter noen røde 3-dørs IS'er: Rødt panser med lås og innertrekk. Fint uten bukler solgt.- Forstilling med travers, motorfester, bærearmer, stabstag, spindler og dempere, foringer og klammer til stabstag følger med 600.- Varmeregister med fordelingsboks og bryter med sleider(passer alle sierra mk1) alt passer mk2 utenom sleidebrytern 350.- Sort og pen/hel IS framfanger med tåkelys og blinkers solgt.- Grill, litt sprukket i ene enden, (med gummilist), 100.- (Ikke nor problem å få denne pen) 1 stk bensinpumpe 200.- (funker bra) Instrumentpanel med turteller til mk1 bra stand 350.- + div deksler/brytere ... bud. Dash solgt 1 stk bensinpumpe til 2.9 cologne (bra stand) 200.- Har mer deler også.. Bare spør meg. Har også et ganske helt og pent Interiør til 5-dørs IS, med seter fremme og bak, pluss dørsider. solgt.- Delene befinner seg i Stavanger i Rogaland. Du kan nå meg på telefon: 99575361 -Torbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted May 29, 2010 Author Posted May 29, 2010 Bump. Noen deler lagt til. I den øverste posten er det redigert vekk deler som er solgt. Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Thomas9 Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Jeg hadde trengt den gummien som er rundt grillen hvis den ikke er morken. Hvor mye skal du ha for den? Thomas.
zetobbec Posted May 30, 2010 Author Posted May 30, 2010 Jeg hadde trengt den gummien som er rundt grillen hvis den ikke er morken. Hvor mye skal du ha for den? Thomas. Koster 100 kr for grillen... Ta den og du får med gummien på kjøpet. Send meg ei melding med adressa di så kan jeg sende den. MvhTorbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted June 7, 2010 Author Posted June 7, 2010 (edited) Hei. Post oppdatert med deler jeg har liggende å bare samle støv. Sierra Cosworth: (Disse delene er så godt som rustfrie) Panser til 4x4 med riller. 2500.- 4 stk dører til sedan , bulkfrie. Framdørene har el-vinduer og el-speiler 2000.- samlet bagasjeluke m vinge og propper, bulkfri, men uten emblemer 1200.- Komplett interiør, lyst stoff. Får ikke brukt det slik jeg hadde planer om i min 3dr.Interiøret består av fram og bakseter pluss dørsider. 4500 Sort framfanger med grøftelys og rammer, trenger litt jobb. 1800.- Ellers har jeg noe småtteri som dash og tilbehør, deksler, tepper, til kupe og bagasjerom, pluss pen bagasjeroms-skumplast (rundt reservehjulet.) Sierra IS: Ønsker? Har endel deler, men durer selv rundt i en for øyeblikket.. så det er kjekt med reservedeler. Delene ligger i Stavanger og kan være behjelpelig med frakt nedover til sørøstlandet om det passer seg. 99575361 BUMP. Edited June 7, 2010 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
mr.cossie Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 send bilder på frontfanger til cnymoen@brednett.no -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
zetobbec Posted June 9, 2010 Author Posted June 9, 2010 Mr.Cossie: Ja, jeg kan sende et bilde eller to, til Cnymoen, sin epostadresse, av fangeren Rayaas: Ja. Jeg kan sende varmeregisteret til Bodø.Pakken kommer til å bli sendt oppkrav. Enten det eller at du forskuddsbetaler det det koster i frakt og pris på pakke, før jeg sender. Detkan vi jo bli enige om på telefon. Kan du sende meg adressa di, eller ringe meg på tlf 99575361? MvhTorbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted June 14, 2010 Author Posted June 14, 2010 Bump. Oppdatert med flere deler. Se første post for oppdateringer. (14/6-2010) Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
carfreak Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Halla Mulighet for å få kjøpt det stikket som man kobler motornettet på, eller selger du bare hele nettet komplett?
zetobbec Posted June 15, 2010 Author Posted June 15, 2010 Tenker du på ledningsnettet til kupeen der en kobler seg på med motornettet? Nettet selges jo helst komplett da... Orker ikke å la det bli ett enda værre nett. Du får hele kupenettet for 350 om du vil ha det, Jonas. Kan ta det med ned til helga. send meg bare en sms du. Tobbe Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted June 21, 2010 Author Posted June 21, 2010 Bump. Deler som er solgt ble slettet og posten er oppdatert. Noen nye priser er det også. 99575361 Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted July 2, 2010 Author Posted July 2, 2010 (edited) Opp med seg. Nå er posten oppdatert igjen med hva jeg fortsatt har igjen. Dører er annonsert igjen, men med redusert pris, grunnet en useriøs kjøper som lenge sa han skulle ha dem, men ikke hentet... Deler som er slettet, er solgt. Trenger du noe annet enn det som står i listen, kjenner jeg sikkert noen som har det... Mvh Torbjørn99575361 Edited January 4, 2011 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Recommended Posts