Guest Lifestyle Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 vurderer nå å kvitte meg med forden min til fordel for ny bil. 95mod(94, overligger) sølvgrå sedan. lite synlig rust, men er litt rust i hjulbuer bak(dekket med chromelister ) og midt på kanalene. bak fanger er sprekt og v.baklykt er knust etter møte med en vegg, ble også bulk på bakskjerm. ellers er h.bakdør litt bulkete og sprekker i frontrute. jeg eu godkjente denne i september 09 uten feil.tror denne er eu godkjent ut året 1011, men dette er jeg ikke 100% sikker på.. ellers er det kun varmetrådene i bakruta som ikke fungerer.. Dette er IKKE en fin bil lenger! så er du ute etter en fin og hel bil så kan du fortsette å lete, ser du derimot etter en bil som du kan leke med og som ikke er verdens undergang om besøker grøfta med, så kan du ta en tlf. gått 190 000km. og ja, kjøper MÅ betale årsavgift for 2010! dette er per dags dato min eneste bil, så denne kan ikke hentes på dagen, hvis du ikke har en Honda civic og sette igjen! 3dørs kombi.. selges for 6000kr, er noe diskuterbar, kommer an på interesse. kan nå meg på: 48603896, får du ikke svar så prøv igjen senere, mye støy på jobben! sms er ikke interessant! bilen står i Asker (mellom Oslo og Drammen) slik så den ut i sommer, vinteren har satt sine spor!!
fiesta05 Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 kan du legge ut noen bilder av den sånn som den er nå da? Jeg er interessert jeg, men vil gjerne se noen bilder av den og vite litt mer om standen først. 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Recommended Posts