Guest Tracid Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Hvor får jeg tak i denna grillen? Eneste stedet jeg har funnet er på tuning.no, men de skal ha 1600 høvdinger, og det synes jeg var litt dyrt! grillen Noen som veit hvor, eller har en til salgs? MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torp Racing Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Hvor får jeg tak i denna grillen? Eneste stedet jeg har funnet er på tuning.no, men de skal ha 1600 høvdinger, og det synes jeg var litt dyrt! grillen Noen som veit hvor, eller har en til salgs? MVH har en liggende jeg!!!!500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHeskja Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 www.veng.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Hvor får jeg tak i denna grillen? Eneste stedet jeg har funnet er på tuning.no, men de skal ha 1600 høvdinger, og det synes jeg var litt dyrt! grillen Noen som veit hvor, eller har en til salgs? MVHhar en liggende jeg!!!!500 kor holder du til då?? Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FordPower Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Hvor får jeg tak i denna grillen? Eneste stedet jeg har funnet er på tuning.no, men de skal ha 1600 høvdinger, og det synes jeg var litt dyrt! grillen Noen som veit hvor, eller har en til salgs? MVHhar en liggende jeg!!!!500 kor holder du til då?? lag din egen tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierra_xr Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Hvor får jeg tak i denna grillen? Eneste stedet jeg har funnet er på tuning.no, men de skal ha 1600 høvdinger, og det synes jeg var litt dyrt! grillen Noen som veit hvor, eller har en til salgs? MVH har en liggende eg og visst du skulle fortsatt være intresert. 450kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Hvor får jeg tak i denna grillen? Eneste stedet jeg har funnet er på tuning.no, men de skal ha 1600 høvdinger, og det synes jeg var litt dyrt! grillen Noen som veit hvor, eller har en til salgs? MVHhar en liggende jeg!!!!500 kor holder du til då?? lag din egen tråd! var ikke jeg som skrev den.. en kamerat.. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest No^Fear_ Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 http://www.bilogmc.com/ de her selger de for 1000kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierra_raaner Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 då va d plutselig 2 brukte griller her en av de som er rød? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 ka tenkte du på Fordpower?? eg som skrev d md zirz sitt nick.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts