Sierra 2.0i Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Blir arrangert Taunus-treff på Gol 11.-13.- Juni, er det noen som skal dit? Er det noen fra Nordmøre eller området rundt som skal dit? 1989 Ford Sierra 2.0i CLS
Per-joar Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Blir arrangert Taunus-treff på Gol 11.-13.- Juni, er det noen som skal dit? Er det noen fra Nordmøre eller området rundt som skal dit? Jeg skal dit!var der i fjor også, uten bil.var helt kjempe, masse fine biler, bra vær å generelt veldig bra opplegg.Går jo veldig fint å ta turen uten å ha Taunus.er jo fortsatt ford å mye bra arbe å se på.Nordmøre blir vel liten omvei for meg, men en kan jo møtes der?
Trond_V Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Har tenkt meg bortom en snarttur. Igjen. Via nordmøre blir nok en smule omvei her også.
Sierra 2.0i Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 Går jo sikkert an å møtes på veien dit hvis ting går bra Har tenkt å ta med meg min Taunus nedover, står på for å få den ferdig og utstillingsklar 1989 Ford Sierra 2.0i CLS
Slåstad RS Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Dette er et Taunus TREFF , derfor er alle like velkomne selv om bilen ikke er utstillingsklar!!Er du litt int.i Taunus , men har ingen bil? , Velkommen alikevell! Det eneste du finner på dette treffet er trivelige Fordfantaster , så praten går livlig om andre modeller også. Kjetil. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
mortos Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Hei. Er det noen som har bilder fra Gol treffet.M.v.h. Mortos Ford Taunus 2,3 S 1976
Recommended Posts