pez Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Jeg har sett bilder av denne et sted før på nettet her og lurer på om noen vet hvor jeg finner bilder? Lyst til å bygge meg en sedan lekebil og har lyst på sånn front fanger som det er på den her..... (ps: spar meg for kommentarer om at den ikke er pen osv) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 her din slask... ligger et album med bilder av denne på galleriet da http://www.fmcn.no/gallery/album03 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pez Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 hehe, slask å nå så Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slick Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Du kan jo fikse deg en Lancer Evolution frontfanger hvis du vil... Men er ikke helt lett å få den til å passe etter det jeg forstod, pluss at den var dyr og vanskelig å få tak i Link to comment Share on other sites More sharing options...
pez Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 Nå vet jeg ikke om jeg skal handle meg en sedan enda og "klusse" litt med men skal jeg ha det har jeg lyst på noe litt annerledes enn standard styling på den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grandis Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 noen som vet hvor i norge den bilen hører hjemme? oppland? kan det stemme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Har ikke du maltraktert en sedan allerede da pez ? Er det den som går på Lena ? -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Har ikke du maltraktert en sedan allerede da pez ? Er det den som går på Lena ? Går på Lena/Toten ja... Maltraktert er det vel delte meninger om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grandis Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Tror den går på lena, starum. mener det er en jeg var mye med før som har den. men har itte sett den på over 2 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts