Retardius Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 (edited) Litt usikker på om dette er riktig sted og legge denne, men jeg fant ingen "min bil" kategori. Tenkte jeg skulle vise fram nye framkomstmiddelet mitt.. Etter at min oh så kule 1987 Lada 1500 kom fra EU med 14 2'er feil så var det på tide med ny bil. . Ville egentlig ha en 2.8, har hatt en slik før, og den var gøy. Men så falt jeg over denne, kanskje like greit.. 2.0 DOHC.. går greit den også Beste bilkjøpet jeg har gjort noen gang tror jeg . Går bare rundt og venter på at skiltene skal ankomme BT nå.. Edited January 29, 2010 by Retardius
lyrix Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 ser ut som en grei bil. scorpio er den beste vinterbilen jeg har kjørt. 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges
Retardius Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 Ja, den er ganske god på dette føre, selv med sommerdekk.. Det verste er at sommerdekka på den bilen er hundre ganger bedre enn vinterdekka på ladaen,., kjørte ladaen i går, sklei overalt. Med scorpioen så klarer jeg nesten ikke og skli hvis jeg prøver en gang .
Øggi Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Grattis med ny bil Ser du er fra Elverum. Du som kjørte den grønne Lada'n?
Retardius Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 Grattis med ny bil Ser du er fra Elverum. Du som kjørte den grønne Lada'n? Stemmer nok det ja . Hehe .
Øggi Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Tenkte meg det. Du som kjøpte motor av Lars Erik i Løten regner jeg med. Var med å bar den inn i varebilen / potetbakerbrakka
Retardius Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 Tenkte meg det. Du som kjøpte motor av Lars Erik i Løten regner jeg med. Var med å bar den inn i varebilen / potetbakerbrakka Aha . Stemmer det.. . Den motoren ligger i deler i garasjen.. den holdt i ca 5 minutter før den skar seg .
Recommended Posts