Sondre91 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Hei lurte på om det er noen som har grunn prosedyren på tuning av girene til escort mk4 xr3i ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre91 Posted January 24, 2010 Author Share Posted January 24, 2010 var nok ikke det jeg lette etter... tenkte på justering av girspak opplegget... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bard Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Hvis giringa er upresis og virker slarkete er trikset på zetecinside en god løsning.Hvis setet er i veien når du skal gire:Løsne klemma der staget går inn på girkassa, vri spaken litt i den retningen du vil ha den og stram klemma igjen. Sjekk resultatet og gjenta om nødvendig. Det er vanligvis et hull i staget som går inn i girkassa så det er mulig å vri den (eller holde igjen) med en liten skrutrekker e.l. Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now