Jump to content

Recommended Posts

Posted
vet at sierra med ohc motor og servo har likt som cosworth 2wd. hadde cossy dynamo på min ohc en gang.

jeg tok drivhjulet fra en ohc motor, men var berre 1 reimhjul på den, det ser ikke ut til å funke på min der det skal være 2... har tatt knekken på 3 reimer nå...

Posted (edited)
ja, les hele teksten en gang til da :P

ohc og SERVO... hehe.

har 2 reimer på min ohc motor med SERVO :D

ja ****.. sorry :P hehe så ikke det jeg :S

men det er ikke noen forskjell på bredde på reimene da? rart att reima skal ryke syns jeg etter så kort tid...

Edited by morten_cosworth
Posted
cose 4x4 har flatreim. er kun noen sierra cosw med 4x4 som har kilereimer...

alle sierra 2.0IS har og 2 reimer... 2.0L har kun 1 reim

ok, jeg har hvertfall 4x4 og 2 reimer, så da kan jeg ta hjulene fra is og sette over på min dynamo da :) flott det, takk for svar

Posted
cose 4x4 har flatreim. er kun noen sierra cosw med 4x4 som har kilereimer...

alle sierra 2.0IS har og 2 reimer... 2.0L har kun 1 reim

En liten korrigering: Man finner 2 reimer på 2.0L også, da på biler med servo, og faktisk på 55A dynamo. Ellers bestemmer størrelsen på dynamo om den har ett eller to reimspor. 70 A og større har 2 reimspor, og med ei reim vil den fort begyne å slure ved full lading. Har prøvd det :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Posted
En liten korrigering: Man finner 2 reimer på 2.0L også, da på biler med servo, og faktisk på 55A dynamo. Ellers bestemmer størrelsen på dynamo om den har ett eller to reimspor. 70 A og større har 2 reimspor, og med ei reim vil den fort begyne å slure ved full lading. Har prøvd det :)

ja det som skjer med min, den slurer som ****, så ryker den... forbannet :S