Guest Loezor Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Vurderer å selge evt bytte i ettellerannet. Hvis bytte i annen bil, ikke FWD!Usikker på hva disse ligger på i pris. Byttet den mot en annen bil..Bud gjelder Ikke ombygd. Eneste uorginale jeg kommer på er øyelokk, sota baklykter, sportsratt og alu-girkule. Spoileren har jeg ikke peiling på om bilen ble levert med. Noe rust her og der, men tror ikke det er hull noen plasser. Skal sjekke når jeg har tid. Feil/mangler:Må sette på nytt svinghjul pga utslitt startkrans(følger med)skifte aksling til framdiffen(følger med)Skifte dørhåndtak på førerdør(følger med)El.vinduene sluttet å fungere. sikkert bare dårlig jording eller noe.Litt dårlig synkroniseringsring på 2 giret tror jeg, men går fint ann å kjøre medLager på inngående aksling på girkassen bør skiftes(koster 4-500kr fra ford)Har mangellapp for eu-kontroll. Eneste som må gjøres er å plukke av 1000metringene for visning, og montere katalysator(er bare et rør der no, gjort av forrige eier) Ellers en utrolig bra vinterbil som går godt og drar 64% på bakhjula Bilen står i Lofoten i Nordland. Må hentes på henger.Kan montere slik at den er kjørbar og evt. leveres/sendes med hurtigruten hvis jeg får et bra nok bud Send mail til loe@live.no, eller send sms til 94857709. Vil du ringe, send sms så ringer jeg når jeg er ledig
teto Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 trur dn va levert me dn lille spoilern:P dn store e no værtfall ettermontert:P
dohcboy Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 ah du som har denne. sett den mange ganger når jeg har kommet med hurtigruta over til stamsund Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
fiesta_xr2i Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 denne gikk vell i trøndelag for 10 års tid siden ? Mener å huske reg nr fra da jeg var nyoppkjørt 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Recommended Posts