Guest maze Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Noen som har gjort dette? kanskje har en howto guide? vist det er mulig da. Tenkte kanskje bare å få xenon på langlysa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 søk litt så finner du men d er plug an play stort sett. trenger ikke være geni for å montere xenon i sierra Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Er det H4, altså nærlys og fjernlys, du vil konvertere trenger du ett H4 Bixenon kit fra feks www.vvme.com. (Det blir her kalt H4-3) I disse kit'ene er det 3 kontakter du må legge opp.Konstant plussJordingTrigger til fjern/nær justering Konstant pluss har sikring og kabelsko og skal til batteriet.Jording har kabelsko og skal legges mot jordTrigger er en H4 kontakt som plugges rett i den orginale H4 kontakten i bilen din. Henter kun signal for når du slår av og på fjernlys. Så må du legge omformerene/ballastene på egnede steder og enten lime med dobbeltsidig teip eller skru de fast med medfølgende braketter. Vær sikker på at du har god kontakt på både pluss og jordingskontaktene, ellers vil du slite med dårlig effekt. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
92cossi Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Så visst en har morette så er det beste å kjøpe 2 sett med bi-xenon Anders? Pga begge lampene er vell H4 om jeg ikke husker helt feil nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Så visst en har morette så er det beste å kjøpe 2 sett med bi-xenon Anders? Pga begge lampene er vell H4 om jeg ikke husker helt feil nå?Er vel H4 i de ytre og H3 i de indre som orginalt ? Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Tror det er h7 i dem indre uten at jeg skal si det for sikkert nå.. I morette lampene altså Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
92cossi Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Ops. Tenkte på kopi lyktene jeg hadde før, der var begge H4. Hvor handlet du xenon til din, Ford ragger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts