Kjapp1 Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 92 scorpio 2.9 selges hel eller i delerhar vært i bruk til i dag da jeg kræsjet høyre hjørne bak en hel del.den er gådd 186 000km, motor bruker ikke olje. bilen ble eugodkjent i desember så det er nok mye kurante deler, meget pent interiør bilde kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skogsfisk Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Stasjonsvogn? Er isåfall interessert i bakdemperene Cars are God's apology for women. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Rediger inn telefonnummer så følger vi reglene. Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 midtkonsoll? evt bilde av den så jeg ser om den passer i min bil Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts