cossi91 Posted December 30, 2009 Share Posted December 30, 2009 Som topic sier, heilt org cosworth 4x4, alt org! 1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS MotorGuardsystems.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan300 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 R på amal=luftfilterboksC på amal=Compresorhuset på turboenW på amal=Actuator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Som topic sier, heilt org cosworth 4x4, alt org! har alltid pleid å fjerne den jeg , da den bare lager tull når man lader over 1 bar Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossi91 Posted December 31, 2009 Author Share Posted December 31, 2009 Kan jeg bare drite i den? bilen er heilt org i dyser,mapsensor osv, lader 0.8, kun stor eksos 1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS MotorGuardsystems.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 bilen går faktisk bedre uten .hehe. skal du sette i 290 chip så må du fjerne den uansett mener jeg da Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossi91 Posted January 2, 2010 Author Share Posted January 2, 2010 Okei, bare driter i den da, og slange fra turboen til aktuatoren som normalt,, ledningene da, tvinne di sammen eller bare la di være? Skal 330 oppsett på etter eu 1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS MotorGuardsystems.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 (edited) Hva i all verden skal styre turbotrykket da, er ikke dump du tenker på Asil? En annen ting Kskeie.Det er ikke Moldenserne som er gniene, men de på andre siden av fjellet. Edited January 3, 2010 by Minibønna Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Hva i all verden skal styre turbotrykket da, er ikke dump du tenker på Asil? En annen ting Kskeie.Det er ikke Moldenserne som er gniene, men de på andre siden av fjellet.bleedventil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 bleedventil? Er ikke sikkert trådstarter vet det, greit å informere om det da!? Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Er ikke sikkert trådstarter vet det, greit å informere om det da!? sant det nå er han vaffal innfomert .hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 MÅ jo ikke ha det heller. Det virker uten, men er jo å anbefale! '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Okei, bare driter i den da, og slange fra turboen til aktuatoren som normalt,, ledningene da, tvinne di sammen eller bare la di være? Skal 330 oppsett på etter eu Du må ikke tvinne dem sammen. Det er 12V i den ene ledningen og hjernen jorder den andre lengningen i pulser. De bør isoleres. Husk å kjøpe boost controller eller bleed ventil til 330 oppsettet slik at du får justert inn riktig ladetrykk. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now