Curley Posted December 18, 2009 Posted December 18, 2009 Trodde først at Ford hadde laget en splitter ny Sierra når jeg så overskriften din...Men,når jeg så bildene viste de noe helt annet.... Det er lov å skrive litt om bilen osv,om du har planer osv....Eller skal det være en herje bil som skal dø i vinter? www.moldestuket.com
A.Solli Posted December 18, 2009 Author Posted December 18, 2009 Trodde først at Ford hadde laget en splitter ny Sierra når jeg så overskriften din...Men,når jeg så bildene viste de noe helt annet.... Det er lov å skrive litt om bilen osv,om du har planer osv....Eller skal det være en herje bil som skal dø i vinter? Er en 87mod med nyoverhalt topp som har gått 125 000 eller 225 000. har egentlig ikke tenk til og gjøre så mye med den, eller hva mener dere? bare få på noen andre felger til sommeren tenkte jeg. Hadde ingen planer om og ta livet av denne
Øggi Posted December 18, 2009 Posted December 18, 2009 Synes den er fin slik den er jeg. Cosworth grillen gjør så utrolig mye på disse bilene!
Ford ragger Posted December 18, 2009 Posted December 18, 2009 Hadde ingen planer om og ta livet av denne Haha.. Syns jeg leste det her her om dan jeg: 5 timer med bare sladding! BARE MORRO Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link
A.Solli Posted December 18, 2009 Author Posted December 18, 2009 Haha.. Syns jeg leste det her her om dan jeg: 5 timer med bare sladding! BARE MORROhehe stemmer jo det, men har fortsatt ingen planer om å ta livet tå denna morro ske det verra!
A.Solli Posted December 19, 2009 Author Posted December 19, 2009 Ligna fælt på min gamle is-t Kanskje det er din gamle, og at je har is-t motor
dohcboy Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 hehe nei d er d ikke. for jeg har den hihi Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
Recommended Posts