CamaroKid Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 (edited) Et veldig godt innlegg. Det er så bra at du gidder å bruke tid på å poste et slik godt innlegg etter å ha brukt mye tid på å finne all den infoen. Å dele info med andre mener jeg sier så mye positivt om en person. Tar av meg hatten for slike innlegg. Takk!Jeg mener at et forum kun blir bra hvis alle bidrar med nyttig info. Setter selv stor pris på andres innlegg, og håper noen får bruk for mine en dag Edited December 28, 2015 by CamaroKid 1 2009 Kuga2000 Tahoe 5,31977 Chevrolet Caprice1973 Chevrolet Camaro RS Z-28"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler" Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 Pleier å fjerne sila da den ofte lager trøbbel Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamaroKid Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 Pleier å fjerne sila da den ofte lager trøbbelFunker det like greit uten den asså?Hvilken funksjon har den egentlig? 2009 Kuga2000 Tahoe 5,31977 Chevrolet Caprice1973 Chevrolet Camaro RS Z-28"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler" Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 Ikke sikker, men den pleier å tette seg å smelte slik at den ikke funker som den skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 En ting man kan gjøre med eksospotta, er å brenne den rein, med varmluftpistol, funker bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerokid Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Noen som vet ka en overhaling av Webasto koster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Se side 5 i denne tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamaroKid Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Noen som vet ka en overhaling av Webasto koster?Bare glødepluggen til Kuga var 1450+mva på Bilia.Det var forøvrig den eneste delen de lagerførte, og kunne ikke si meg hva mer jeg trengte. Hvis du finner typebetegnelsen på varmere din, kan du bestille deler billigere fra utlandet. Bilia snakket om minst 7-8000 kr for å ta ut varmeren, og jeg tror ikke det var inkludert alle delene.På Kuga sitter den riktignok litt vanskelig til. 2009 Kuga2000 Tahoe 5,31977 Chevrolet Caprice1973 Chevrolet Camaro RS Z-28"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerokid Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Se side 5 i denne trådener 5 år siden det,så er vel steget en god del :-)Bare glødepluggen til Kuga var 1450+mva på Bilia.Det var forøvrig den eneste delen de lagerførte, og kunne ikke si meg hva mer jeg trengte. Hvis du finner typebetegnelsen på varmere din, kan du bestille deler billigere fra utlandet. Bilia snakket om minst 7-8000 kr for å ta ut varmeren, og jeg tror ikke det var inkludert alle delene.På Kuga sitter den riktignok litt vanskelig til.Ok,er Mondeo 2011 mod eg har. Hvor finner man typebetegnelsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamaroKid Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 er 5 år siden det,så er vel steget en god del :-) Ok,er Mondeo 2011 mod eg har. Hvor finner man typebetegnelsen Min stod på siden av varmeren. 2009 Kuga2000 Tahoe 5,31977 Chevrolet Caprice1973 Chevrolet Camaro RS Z-28"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler" Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 er 5 år siden det,så er vel steget en god del :-)Ok,er Mondeo 2011 mod eg har. Hvor finner man typebetegnelsen Pleier å stå en lapp i panseret eller på låseplaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonV Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 (edited) Er samme varmer i Mondeo, Smax, GalaxyDet er en Webasto VEVOSer flere på finndel.no brukt men testet og kontrolert ok, ga selv 1500,- for min da var det varmer, eksos og slanger med.Om noen heller vil overhale for så å sette inn enhet så har jeg en som ihvertfall har defekt glødeplugg. Edited January 21, 2016 by JonV S-Max AWD 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 bestiller man glødeplugg til de fra ford får man med pakning. koster litt for pluggen, men da trenger du sjeldent noe annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerokid Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 ok,takker for svar. For min del blir det vel at bruke ett verksted at gjøre jobben,at skru bil er ikkje min sterke side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts