351RS Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Nytt 1000 hesters monster: http://www.youtube.com/watch?v=y6NqtuHh_r4 Hva sier du om disse kurvene RS 1000? Var bra effekt fra 4000 varv vel? Prosjekttråden hans er her:http://www.bilforumet.no/prosjektforum/142...-1489nm-87.html Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra_2.9 Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 blitt så viktig med mye trøkk på lavt turtall nå da...da får dere kjøre diesel! ketsjup fra 6-8000 rpm '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted December 13, 2009 Author Share Posted December 13, 2009 Tja hva syntes sjefen(RS1000)? Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 må vell ha 10 dager på å lese tråden på bilforumet ? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 syk den bmw til pekkan ja. flink kar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Nytt 1000 hesters monster: http://www.youtube.com/watch?v=y6NqtuHh_r4 Hva sier du om disse kurvene RS 1000? Var bra effekt fra 4000 varv vel? Prosjekttråden hans er her:http://www.bilforumet.no/prosjektforum/142...-1489nm-87.html Her var det mye kjekt å se, først og fremst coilene. Ingen trådsneller der i gården nei.Når det gjelder resultat og kurver beskrives vel det best med ordene overkill, krefter i overflod, suksess, virkelig godt jobbet og GRATTIS! Når det er sagt så er jeg likevel ikke begeistret over å se 12 sylindre og bare én turbo. Som vi husker forbedret VS selv resultatet, men ikke minst RESPONSEN! fra de 6 sylindrede BMW motorene sine betydelig når han byttet ut det svære turbobeistet sitt med 2 stk. mindre snurrer. Det samme ville skjedd her. 12-1 er rett og slett langt fra bra da eksospulsene forstyrrer hverandre for mye. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
agip Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Kan umulig være billig motorbygg det der Sikkert artig och ratte med så mye effekt på lave turtall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Bygger ikke V12 avnoeslag om du skal tenke på budsjettet.. Denna er rimlig brutal. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted August 25, 2010 Author Share Posted August 25, 2010 Jau, å han gir seg ikke: Da har V12`n vert i benken igjen... Bremsa 1249 HK på 1.75 Bar i lade trykk.fikk desverre ikke kjørt pull på full effekt som er på 2.3 Bar fordi 3 plata Tilton cluthen min bynte å slure Uansett' date='er nokså fornøyd slik bilen er kjør bar og effekt messig nå Liten film snutt: http://smg.photobucket.com/albums/v626/e30big/550%20twin%20turbo/ny%20singel%20turbo%20motor/?action=view¤t=Bilde010.mp4 Bremse papiret: som du ser så slipper cluthen litt her også på litt under 5000 runder, så byner den å slippe igjen på 6500 derfor den flate rare kurva. Dette er effekt målt på hjula! :respect [img']http://img.photobucket.com/albums/v626/e30big/550%20twin%20turbo/ny%20singel%20turbo%20motor/Bilde013.jpg[/img] Gleder meg litt til Drag racen i Trondheim i helga for å få prøvd litt Noen som skal dit ? Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 (edited) Dette er gutten (mannen selvsagt) sin vet du! Selv med greit motorvolum og en hel haug med sylindre og ventiler samt stort volum så vet han at med turbo så SKAL det lades for suksess. Hyggelig ladetrykk her og virkelig godt jobbet. Direkte kjekt å se. Edited August 26, 2010 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
agip Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 blitt så viktig med mye trøkk på lavt turtall nå da...da får dere kjøre diesel! ketsjup fra 6-8000 rpm Enig der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now