Jump to content

Dette må vel kalles greie kurver?


351RS

Recommended Posts

Nytt 1000 hesters monster:

 

http://www.youtube.com/watch?v=y6NqtuHh_r4

 

 

Hva sier du om disse kurvene RS 1000? Var bra effekt fra 4000 varv vel?

 

Prosjekttråden hans er her:

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/142...-1489nm-87.html

 

 

Canonfoto110.jpg

Her var det mye kjekt å se, først og fremst coilene. Ingen trådsneller der i gården nei.

Når det gjelder resultat og kurver beskrives vel det best med ordene overkill, krefter i overflod, suksess, virkelig godt jobbet og GRATTIS!

Når det er sagt så er jeg likevel ikke begeistret over å se 12 sylindre og bare én turbo. Som vi husker forbedret VS selv resultatet, men ikke minst RESPONSEN! fra de 6 sylindrede BMW motorene sine betydelig når han byttet ut det svære turbobeistet sitt med 2 stk. mindre snurrer. Det samme ville skjedd her. 12-1 er rett og slett langt fra bra da eksospulsene forstyrrer hverandre for mye.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jau, å han gir seg ikke:

 

Da har V12`n vert i benken igjen...

Bremsa 1249 HK på 1.75 Bar i lade trykk.

fikk desverre ikke kjørt pull på full effekt som er på 2.3 Bar fordi 3 plata Tilton cluthen min bynte å slure :(

 

Uansett' date='er nokså fornøyd slik bilen er kjør bar og effekt messig nå :)

 

Liten film snutt:

 

http://smg.photobucket.com/albums/v626/e30big/550%20twin%20turbo/ny%20singel%20turbo%20motor/?action=view&current=Bilde010.mp4

 

Bremse papiret:

 

som du ser så slipper cluthen litt her også på litt under 5000 runder, så byner den å slippe igjen på 6500 derfor den flate rare kurva. Dette er effekt målt på hjula! :respect

 

 

[img']http://img.photobucket.com/albums/v626/e30big/550%20twin%20turbo/ny%20singel%20turbo%20motor/Bilde013.jpg[/img]

 

 

Gleder meg litt til Drag racen i Trondheim i helga for å få prøvd litt :)

Noen som skal dit ?

Link to comment
Share on other sites

Dette er gutten (mannen selvsagt) sin vet du! Selv med greit motorvolum og en hel haug med sylindre og ventiler samt stort volum så vet han at med turbo så SKAL det lades for suksess. Hyggelig ladetrykk her og virkelig godt jobbet. Direkte kjekt å se. :D

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...