Torp Racing Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 er det mye pes og bytte til dohc,har ohc motor i nå,må jeg bytte bak aksl og mellom aksel???mange sier at dohc motoren er svakere enn ohc,på vilke måtter da??????
Guest Hooligan Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 Du har nødt å bytte hele j***** ledningsnettet og da, noe drit. bare behold motoren du har i. Like godt, lettere og billigere og trimme den
Torp Racing Posted March 1, 2005 Author Posted March 1, 2005 Du har nødt å bytte hele j***** ledningsnettet og da, noe drit. bare behold motoren du har i. Like godt, lettere og billigere og trimme den den tikker så ****** tror kamen har gått,justerte ventiler for en månde siden
to-vid Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 Du må bytte det aller meste av ledningsnett - også sikringsboksen i motorrommet.Kan selvfølgelig trikses til. Tror det er mulig å kun bytte ledningsnett i forb. med motor og hjerne. Må da koble noe utenom. (Holder på med et slikt prosjekt for tiden - bilcross) Mellomaksel må byttes dersom du bruker gearkasse fra DOCH. DOCH'en har flere hester på papiret. Føles kanskje ikke fullt så rask som en IS, men dersom den er i orden er det et utrolig drag i den. Dreiemomentet er vesentlig høyere enn i IS motoren, og så har du maks dreiemoment på ca 2500omd. mot over 4000 på IS motor. -11 S-Max 1.6TDCI Titanium-99 Focus 1.4 5 dørsx75 Opel Kadett C Coupe 1.2S, x85 Sierra 2.0L,x95 Renault Laguna, x92 Scorpio Stv, x05 Focus II Stvx06 S-Max 1.8TDCI Titanium
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now