Guest Haugi Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 Førstegangsbil trengs. - Helst sierra, men overlever nok med noe annent. - Rundt Oslo området, eller Vestfold. - Maks 11.000,- - Ikke no automat Alt ellers burde være i orden, sånn at jeg bare kan kjøre, uten noe slags problem. Forslag?
Curley Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 Dette beste er å følge med på autodb og finn.no...Der ramler det inn masse billig biler. Følger man med,kan man komme over mange fine kjøp,der selger helst skulle hatt pengene igår...Da kan de bli en billig bil på deg,som du også kan gjøre deg penger på. Men,spørs med 11t da,det er ikke allverden til utvalg da,ikke når du bare skal sette deg inn å kjøre...Litt påkost må man rekne med...Men,som sagt...Du kan ramle over mange fine kjøp om man følger med. www.moldestuket.com
Guest Haugi Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 Er innom Autodb / Finn daglig, men kommer aldri over noe jeg ville kjørt rundt i. Får vel bare vente til jeg virkelig finner den "rette"
Guest Haugi Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 Ingen som har noe til en billig penge stående?
Stianwang Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 (edited) Kompis har en Scorpio som han tenkte å legge ut for 13.. men kan nok gå for 11 visst jeg gosnakker litt med han.. 1994 modell. ser helt grei ut GODE vinterdekk osv ++.. Send PM eller ring meg på 45403539,eventuelt SMS for mer info Bilen kan sikkert leveres der du bor også ved RASK handel Edited December 15, 2009 by Stianwang
fiesta05 Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 Har en Fiesta til 5000. Alt er i orden, må Eu godkjennes i februar, men er ingenting som skal gjøre at den ikke går gjennom 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Kjellcorp Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 men når du skriver det er biler du ikke ville kjørt i. det vil si ? litt riper og orginalt utsene messig ? må huske på at man får ikke all verden i dag for så lite penger. men kan jo dukke opp noe som er grise billig som sagt
Recommended Posts