Jump to content

Sierra Cosworth 4x4 dører


Guest mfafa

Recommended Posts

Har alle fire dører fra en tysk, svart Cosworth 4x4 sedan. Rustfrie. Noen bulker, men ikke de værste å rette. Dørpanelene er av svart skinn. El.just.speil og el.vindusheisere forran. Den ene bakdøren er det lånt skruer og diverse fra, men dette er standard greier som passer om hverandre med vanlig Sierra. Fremdørene er ikke skrudd på. Mer info og bilder kommer i Jula...Det befinner seg i Vestfold, 2 minutter unna E18 Kopstad (Statoil). http://maps.google.com/maps?q=59.427024,10....798767&z=9

Link to comment
Share on other sites

Hei! Det er dessverre ikke mulighet for å se dørene før 18.desember. Og før den tid er det nok ikke stort mer jeg kan si om de. Jeg holder til på vestlandet og er midt i eksamenslesingen for tiden. Jeg startet tråden litt i forkant for at interesserte skulle få tid til å se den før jeg reiser tilbake 2.januar. Legger ut nummeret så fort jeg er ferdig med eksamenslesingen :) Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Hei! Det er dessverre ikke mulighet for å se dørene før 18.desember. Og før den tid er det nok ikke stort mer jeg kan si om de. Jeg holder til på vestlandet og er midt i eksamenslesingen for tiden. Jeg startet tråden litt i forkant for at interesserte skulle få tid til å se den før jeg reiser tilbake 2.januar. Legger ut nummeret så fort jeg er ferdig med eksamenslesingen :) Mvh.

Send en pm til moderator så kan vi åpne tråden igjen når du er klar.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...