kyrre Posted February 28, 2005 Posted February 28, 2005 Noen som vet om firmaer i Norge som selger styling til Focus? Jeg vil ha sotete baklykter, og kanskje bytte til xenonlys (hvis det er mulig). Noen som vet om noe? Mvh Kyrre www.kyrre.net 2006 Mondeo Titanium | 2.0 TDCi | 115 hk
kyrre Posted March 1, 2005 Author Posted March 1, 2005 Jeg fant, jeg fant Det lå jo under linker. K Mvh Kyrre www.kyrre.net 2006 Mondeo Titanium | 2.0 TDCi | 115 hk
kyrre Posted March 23, 2005 Author Posted March 23, 2005 Fikk tak i mørke baklykteglass - nå er de satt på. Bilen ble en del penere Før: Etter: Skal ta litt bedre bilder i påsken. Og hvis jeg får tid, skal jeg filme litt med bulletcams som skal sitte på forskjermen. Det blir bra saker ---Lagt til 26. mars:Fikk ikke filmet, men jeg fikk tatt en del bilder. Her er et av dem. Resten finner du her: Bildelink Mvh Kyrre www.kyrre.net 2006 Mondeo Titanium | 2.0 TDCi | 115 hk
Guest RSabuser Posted March 23, 2005 Posted March 23, 2005 Ble bra det der glad du ikke valgte lexuslys:)
Recommended Posts