Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

FORD SIERRA 2.0I CLX 4X4

er 4x4 cosworth understell på. Sinterclutch er montert og den er sjukt kul å kjøre med om vintern !! Bilen er i god stand, rust på de vanlige stedene. toppen er gåen og trenger å planes evt byttes. ny toppakning er montert, men siden toppen er skeiv så går den ikke riktig/bra.

Er sentrållås og el vinduer.

for ytterligere info ring Vegard på tlf 91568235

Bilen står i drammen, starter å går, men som sagt ikke helt perfekt gange på motoren hehe.

Selger denne for en kompis av meg. Selges så fort som mulig. Selges for 8000,- hvis den går fort. ikke ei krone under. ferdig pruta!

han kan være dårlig på å ta telefonen i arb tia 07.00 - 17.00, så hvis det er en seriøs kjøper som vil kjøpe denne fort, så ring meg på telefon 92261024, så kan vi avtale en kikk, evt holde av bilen. denne skal bort =)

photo-25.jpg

photo-24.jpg

Edited by haawaii
Posted

den er eu-ok i 1.5 år til ! ;)

1983 5dørs sierra: død

1985 3dørs sierra: ist prosjekt

alt går, det er bare babyer som ikke går ;)

• 1 month later...
  • 2 months later...
Posted
FORD SIERRA 2.0I CLX 4X4

er 4x4 cosworth understell på. Sinterclutch er montert og den er sjukt kul å kjøre med om vintern !! Bilen er i god stand, rust på de vanlige stedene. toppen er gåen og trenger å planes evt byttes. ny toppakning er montert, men siden toppen er skeiv så går den ikke riktig/bra.

Er sentrållås og el vinduer.

for ytterligere info ring Vegard på tlf 91568235

Bilen står i drammen, starter å går, men som sagt ikke helt perfekt gange på motoren hehe.

Selger denne for en kompis av meg. Selges så fort som mulig. Selges for 8000,- hvis den går fort. ikke ei krone under. ferdig pruta!

han kan være dårlig på å ta telefonen i arb tia 07.00 - 17.00, så hvis det er en seriøs kjøper som vil kjøpe denne fort, så ring meg på telefon 92261024, så kan vi avtale en kikk, evt holde av bilen. denne skal bort =)

photo-25.jpg

photo-24.jpg

hei..... kunne ikke vært int i innbytte da? har en ligende her på forumet,,, en 89 mod 3dr med noe cosworth styling..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...