Jump to content

Recommended Posts

Posted
Står i England men er venstrestyrt: link til annonse

Håper denne finner veien til Norge :wub:

Kjøpte GpA/N vinga mi hos samme firmaet i England, og var såvidt borte og kikka på denne også....helt sinnsykt mye rå biler denne karen til salgs, McLaren F1, Ferrari 250GTO, en kjempestrøken 500, samt ett par GpA 500

Jeg ble oppringt fra en nordmann som skulle bort å se på den, men regner ikke med at det ble noe siden den fortsatt er tilsalgs.....

Kjempefirma å ha med å gjøre- ca 45 min fra Heathrow....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

• 2 months later...
Posted
Kjøpte GpA/N vinga mi hos samme firmaet i England, og var såvidt borte og kikka på denne også....helt sinnsykt mye rå biler denne karen til salgs, McLaren F1, Ferrari 250GTO, en kjempestrøken 500, samt ett par GpA 500

Jeg ble oppringt fra en nordmann som skulle bort å se på den, men regner ikke med at det ble noe siden den fortsatt er tilsalgs.....

Kjempefirma å ha med å gjøre- ca 45 min fra Heathrow....

Hei!

Det var jeg som ringte. Jeg var i England og så på bilen, men den svarte ikke helt til forventningene. Selgeren kunne ikke dokumentere kjørelengden, og den kjørelengden på 34500 km kan ikke stemme. Den har sikkert gått 134500km.

Det var også skuffende at de knapt ville starte opp bilen, når jeg kom helt fra Norge for å se på den. Men for all del, trivelige folk, og de hadde mange heftige biler stående.

Ellers så var jo bilen dønn original, men som sagt, ikke riktig like bra som en fikk inntrykk av i annonsen.

Ble til at jeg kjøpte en tysk vingebil isteden:

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtop...303&hl=mojo

Angrer ikke på det kjøpet :D