Guest fklevengen Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Hei 1989 scorpio 2,9 tt vurderes solgt hvis noen er int.bilen er Eu godkjennt men ikke godkjennt ombyggd.Fungerer bra. koni justerbart understell etter hva jeg hørte av forrige eier som var Per olav her på forumet.cosworth sperre. 16" felger med bra pigg dekk. bilder kan sees på projekttråden til per olav:)Send meg SMS hvis interessen er der. bare å by. 93884951:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusur_ Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Prisantydning? Bilder selger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fklevengen Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 har ikke noen bilder av den som den er nå. er bare noen bilder på per olav her på forumet sin projekttråd når det gjellder bscorpio'n! Prisen er ganske åpen, bare å starte med bud:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 3000kr Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 har du fått filkset bilen?.. hørte du hadde en lite hyggelig hendelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Hei 1989 scorpio 2,9 tt vurderes solgt hvis noen er int.bilen er Eu godkjennt men ikke godkjennt ombyggd.Fungerer bra. koni justerbart understell etter hva jeg hørte av forrige eier som var Per olav her på forumet.cosworth sperre. 16" felger med bra pigg dekk. bilder kan sees på projekttråden til per olav:)Send meg SMS hvis interessen er der. bare å by. 93884951:) Hmmm... Blakk nå el? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts