Jump to content

kompressjon


Sondre91

Recommended Posts

Har hørt at det er det dårlige forbrenningskammeret i cvh en som er mye av begrensningen...

 

Har ikke funnet noen sider som sier om det er mulig å bruke zetec topp på cvh bunndel, kunne det vert en løsning for det dårlige forbrenningskammeret ?

 

Vil prøve å holde meg til 98 iogmed det er en bruksbil :)

Edited by Sondre91
Link to comment
Share on other sites

Har ikke funnet noen sider som sier om det er mulig å bruke zetec topp på cvh bunndel, kunne det vert en løsning for det dårlige forbrenningskammeret ?

Det motsatte er vanlig, så det er nok ikke umulig, men det er vel greiere å bruke hele Zetec'en.

Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma :unsure:
'11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N
Originaldeler, remixed.

Link to comment
Share on other sites

Lett er det nok ikke. Det første problemet jeg kommer på er at Zetec-toppen ikke har fordeler. Innsug og eksos vil ikke passe osv.

For meg er det lettere å bytte motor enn å finne opp noe nytt.

Edited by bard

Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma :unsure:
'11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N
Originaldeler, remixed.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...