Jump to content

Dempere til cosworth!

Guest ols1racing

Recommended Posts

Guest ols1racing

hei, lurer på om det er noen som har orginal dempere til cosworth vingebil jeg? kan eventuelt bytte dem i dem jeg har, er coilovers som er super stive men sikkert bra for bane kjøring osv, husker ikke helt merke, tror det ikke er de dyreste og beste coiloversa for og si det sånn, er helt ***** og kjøre med dem ihvertfall for og være helt ærlig,hehe.. skal godskjenne bilen min snart så da trenger jeg orginal dempere vist ifølge biltilsynet:) viss dere ikke er int. og bytte så betaler jeg såklart:)

Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma.

Informasjon som kreves i samtlige annonser

Telefonnummer.

Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.

'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.

Prisantydning.

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Sorry for offtopic men at Biltilsynet sier at du MÅ ha orginale dempere er bare svadaprat! BT synser og tolker regler akkuratt slik det passer dem best. Ille hvis du ikke klarer å få tak i dempere i det hele tatt da. Må vel bare skrote hele bilen da hvis du ikke klarer å skaffe til veie orginale deler.

Blir rett og slett forbannet på hele greia!!

Motor uten turbo SUGER!

Guest ols1racing

har fått tak i bilstein gass dempere:) så skal vell gå bra det:) jeg sendte brev til biltilsynet for 2uker siden så ringte dem meg oppigjen på onsdag og sa at det ikke var no problem og få godskjent bilen viss jeg bare hadde byttet karroseri siden den forrige bilen min var godskjent.. bilen min er jo trimmet til nesten 400hk da men viss jeg skrur ned trykke max og putter no greier inni eksosannlegge så den ikke bråkker sånn så håper de ikke legger merke til det:) hehe..men skal ihvertfall prøve..skader ikke det:)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...