zetobbec Posted November 4, 2009 Posted November 4, 2009 4x4 Sierra Cosworth: Stabstag bak, med foringer og støttestag 500.-Alutravers foran 400.-Kalippere bak, for ventilerte skiver 600.-Krybbe til pumpe og filter 200.- 2wd Sierra Cosworth:Innsug til 2wd, strommere, plenum, albue og gass-spjeldhus med rød tps: budNedre del av dash fra 89 modell, med stort hanskerom. (grått) 300.-Den lille typen hanskeromslokk (Grått) 200.- Standard Sierra 2wd:Speedometer 300.-Høyre og venstre speil. budHar høyre speil uten hendel også. budSprell nye bærearmer. 1 høyre og 1 venstre: 300.- stk1 stk Is bensinpumpe bud1 stk 2.9 bensinpumpe. buddiv deksler til interiør mm (spør meg på pm eller sms) Har bare satt opp ei liste på timg som møter meg i døra idet jeg skal gå inn i boden, så er det noe annet så spør meg på pm eller sms. Delene befinner seg i Stavanger i Rogaland og i Porsgrunn i Telemark. Kan sende. Torbjørn:99575361 Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Cosworth_ftw Posted November 4, 2009 Posted November 4, 2009 hei tilstand på vuggen? trenger en fri for rust
zetobbec Posted November 4, 2009 Author Posted November 4, 2009 hei tilstand på vuggen? trenger en fri for rust Hei:) Har sendt deg et bilde før... Er brukt, med litt overflaterust. Sa du ville kjøpe en ny en.. Har du ombestemt deg, kan du få kjøpt den:) -Torbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Cosworth_ftw Posted November 4, 2009 Posted November 4, 2009 ah hehe husker! men trosje du har svart meg fra igår?
zetobbec Posted November 5, 2009 Author Posted November 5, 2009 (edited) ah hehe husker! men trosje du har svart meg fra igår? Hehe. Nei. Jeg beklager:) Svarte deg for ca 1.5 måneder siden da du lette etter en slik en;) hehe Men det går bra. Overflate. Du sa at din så akkurat lik ut til den du hadde, men hva vet jeg. hehe.Er du interessert, så skal du få kjøpe som sagt:) Fordgutten: Pm besvart:)!! Mvh Torbjørn Edited November 5, 2009 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Cosworth_ftw Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 hehe nei min er lik...men no tenkte eg mer på de delene eg hadde til salgs for deg
zetobbec Posted November 6, 2009 Author Posted November 6, 2009 hehe nei min er lik...men no tenkte eg mer på de delene eg hadde til salgs for deg pm sendt. Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
zetobbec Posted November 18, 2009 Author Posted November 18, 2009 Opp. Skal hjem til Telemark (der delene ligger), til helga og kan frakte mot Stavanger, til søndag, eller bare møte deg i Telemark i helga. -Torbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
Recommended Posts