!Cosworth! Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 (edited) Har en AC kompressor fra en 4wd cosworh. Møre og Romsdal, ca 1 time fra Molde Bud ønskes. 48146296 Edited November 4, 2009 by !Cosworth! B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
!Cosworth! Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 Bump Ingen som har bruk for en sånn? B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
!Cosworth! Posted December 5, 2009 Author Posted December 5, 2009 Bump B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
!Cosworth! Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 bump B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
!Cosworth! Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 Bump B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
Cosworth_ftw Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 kor monteres denne? trenger muligens,pris?
JHS Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 kor monteres denne? trenger muligens,pris?Vet du ikke hvor den sitter trenger du den vel neppe? Er denne til R12 eller R134 gass da?
Samatron Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 kor monteres denne?hvis du ikke har ac fra før er det ikke bare å montere denne. du trenger ganske mye for å få det til å funke..
Cosworth_ftw Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 (edited) jo..gummislangen er kappet...den ligger oppe ved batteri vel? men ser jo ut som det skal en viftereim på der Edited February 7, 2010 by cossi_conditions
Samatron Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 hvis du ikke har ac fra før er det ikke bare å montere denne. du trenger ganske mye for å få det til å funke..joNEI.klart F det skal drives av en reim.
Cosworth_ftw Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 (edited) AC har eg jo seff,har bare ikkje satt meg inn i det ennå.. Edited February 7, 2010 by cossi_conditions
JHS Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 jo..gummislangen er kappet...den ligger oppe ved batteri vel? men ser jo ut som det skal en viftereim på derPrøver du og montere den på en gummislange oppe ved batteri får du nok ikke mye kjøling. Som samatron skriver, den er remdrevet. Sitter på siden av blokka. Det er en ganske omfattende jobb og montere dette, krever spesial utstyr og riktig type gass. Som jeg nevnte tidligere, bruker den R12 må du til øst Europa for og få tak i gass da denne er forbudt her...
Cosworth_ftw Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Prøver du og montere den på en gummislange oppe ved batteri får du nok ikke mye kjøling. Som samatron skriver, den er remdrevet. Sitter på siden av blokka. Det er en ganske omfattende jobb og montere dette, krever spesial utstyr og riktig type gass. Som jeg nevnte tidligere, bruker den R12 må du til øst Europa for og få tak i gass da denne er forbudt her... hmm har ikke sagt noe på om den er omfattende eller ei,svarte deg eg!spm er hvor de to slangene går fra blokken og til hvor?
JHS Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 hmm har ikke sagt noe på om den er omfattende eller ei,svarte deg eg!spm er hvor de to slangene går fra blokken og til hvor?Jeg vet da vel at du ikke har sagt noe om hvor omfattende det er, men med din ordlegging så kjenner du tydeligvis ikke til hvordan ett AC system fungerer. Du har jo bare fått svar på dine spørsmål...Her er forøvrig svar på det siste: Har du flere spørsmål om AC kan du starte en egen tråd om dette.
!Cosworth! Posted February 8, 2010 Author Posted February 8, 2010 Hei. Ac kompressor sto på en motor jeg kjøpte. Mulig det står på den hvilken gass den skal ha, det kan jeg finne ut om det er interesse for det.Slangen skal gå inn i kupe og som ligger det en slange/rør ved batteriet og en på motsatt side om jeg ikke tar mye feil. Kompressoren skal være i orden, en limited edition. Hadde gått ca 150-160km B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
!Cosworth! Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 BumpIngen som er intresert i AC kompressor? B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
!Cosworth! Posted May 3, 2010 Author Posted May 3, 2010 bump B-asic I-nstructions B-efore L-eaving E-arth
Recommended Posts