Guest lilleputt Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 1. I mitt tilfelle har jeg fått tilsendt pr mail fra Summit, den opprinnelige sendingsbrevet, som ble videre sendt Posten som "bevis". 2. Sporingsnr er sjekt det, men nå er det jo sånn at jeg betaler (alt for mye) for at de grisa som driver med dette skal ta seg av logistikken. Skal jo ikke være nødvendig å fotfølge ei pakke på pcen fra usa og til meg. Sendt forøvrig enda en "purring" pr mail før jul uten at jeg har hørt noe etter den heller.. Over en mnd siden forrige svar. Funderer på å sende alt til forbrukerombudet, så kan de se på det. Evnt legge det i bunken med andre saker på posten. Blir den stor nok blir det vel no oppvask etterhvert forhåpentligvis. ***** monopol bedrifter! ja det er jo klart dette er irriterende, du betaler jo for en jobb de skal gjøre for deg som de ikke klarer å gjøre riktig, men tror du løser mest med å ringe inn å forhøre deg om hva du kan gjøre for å hjelpe i saken hvis det skulle skje igjen, evt bortkomst eller erstatning.du kan ringe 23149000 der du får tak på posten sitt sentralbord å kan spør om å bli vidersendt til postenskundeservice i f.eks kristiansand eller ringe 38179594 for teamtelefonen til de som sporer pakker, behandler erstatninger og liknende.du kan jo gjerne gå til forbrukerrådet med dette men tviler sterkt på at du kommer noen vei med det desverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now