Curley Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 Driver å monterer en gammel ny alu radiator i min 88mod Cossie etter hellakkering. Syntes viftene kommer litt nær servo og servo reim. Noen som vet ca avstand imellom der? På forhånd takk. www.moldestuket.com
OleK Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 det skal ihvertfall være mulig å få tredd på ei skralle med 24mm pipe på bolten til reimhjulet på veiva Cosworth!
vestan Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 Driver å monterer en gammel ny alu radiator i min 88mod Cossie etter hellakkering. Syntes viftene kommer litt nær servo og servo reim. Noen som vet ca avstand imellom der? På forhånd takk. du ser jo på f.eks min ligg den no heilt inni! men ser no ikkje ut te å ta nåka skade av d da! men kjøre du på org motorfeste el?(i forhold til bevegelse på motor)
D.Toft Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 er 2 hull i rammevangen. har du skrudd radiator i hullet som er lengst vekke fra motor? er 4-5 cm mellom hullene i vange. ca.
Curley Posted October 28, 2009 Author Posted October 28, 2009 Har intercooler i det hullet legst fram,så radiator`n i det nermest.Men,så igår at jeg har enda ett lenger fram. Det er 3 stk til sammen der,pr side....Skal jeg flytte alt ett hakk fram kanskje? www.moldestuket.com
dohcboy Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 ja prov pà d du. dem fremste hulla er egentli til AC anlegg sàfremst det er montert da Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
Curley Posted October 28, 2009 Author Posted October 28, 2009 Ac`n er fjerna...Skal prøve idag jeg... www.moldestuket.com
Recommended Posts