FrodeSierra Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 (edited) (Ønsker allerhelst å selge hele bilen, går billig) Hei:) helt ny her på forumet, men ble tipset om forumet av en kompis (Roko heter han her) Jeg kjøpte meg en vinterbil, og syns sierra er ganske pene biler og når selgern var flik til å selge ble det kjøp for ikke mange uke siden! MEN så på vei hjem fra selger ryker toppakning. i allefall det jeg tror siden den bruker 4L kjøleveske på ca 1mil kjøring! jeg har ikke råd til å fikse detta samt at omreg, eu godkjenning må betales og utføres før den kan brukes Så til Topic, jeg vurderer interessen for salg av bilen i deler eller hel! Den starter og går som ei klokke, men bruker NOEN liter kjøleveske for å si det pent. det er lite rust på bilen, bortsett fra høyre forskjerm! Bilen er ZF regga, og det er i troms, så den har gått i saltfrie områder! Bilen har runna 225000km, men bærer ikke preg av km stand. tigth og fin, lettstarta, pent intreør, dører, panser, bagasje luke++ er 99% frie for rust, men litt klarlakk har flasset av! Foresten funker alt det elektriske. eks lys, vifte, varmereg, setevarmer!takluka er tett og funker fint helt grei eksos på en også! ikke noe risting i ratte bremsene tar bra og ikke ugjevn Er blitt veldig glad i bilen så liker ikke å kvitte meg med den men kan ikke la den ruste opp i vinter om noen her trenger deler eller vil ha hele bilen billig Tror helt ærlig at den ikke vil få noen problemer med eu heller, eneste som MÅ gjøres, er å hekte på brekk vaiern, ta av senkefjærene og fikse toppen Jeg skal legge inn noe bilder her, og håper denna bilen fortsatt kan komme på veien i bli brukt til noe nyttig! Men **** å fort man blir glad i en bil Edited October 24, 2009 by FrodeSierra -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 el justering på frontlyktene? hele? pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 (edited) el justering på frontlyktene? hele? pris? Hei:) de er hele og fine, men tror ikke de har el justering men det kan jeg få sjekka opp helt sikkert i løpet av helgen,kan du ikke komme med et bud på lyktene? håpløs på å gi pris, men lykteglasset og reflektorne er klare og pene Edited October 24, 2009 by FrodeSierra -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 trenger nytt hus til lykta mi siden det ene feste er knekt.. så skjekk opp om det er el justering, så kan jeg gi bud da Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 trenger nytt hus til lykta mi siden det ene feste er knekt.. så skjekk opp om det er el justering, så kan jeg gi bud da den er god -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mskrinde Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Har lyst på de baksetelåsene. De som låser bakseteryggen fast i karosseriet. Pris? - 2008 Ford Focus <-- Nåværende - 2002 Skoda Fabia (Solgt) - 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende - 2012 Ford Focus (Solgt) - 2010 Citroën Berlingo (Solgt) - 2004 Bmw 316i (Solgt) - 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt) - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt) - 1985 Volvo 240 GL(Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Har lyst på de baksetelåsene. De som låser bakseteryggen fast i karosseriet. Pris? hei skal ta å titte litt på de i morgen! da skal jeg få flytta bilen til et sted den kan stå fast til noen kjøper hele eller jeg kastern.men skal se om de er i orden, så kommer jeg med en fin pris til deg -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 Bump! bilen kan hentes hel for 5000kr. alt du trenger å gjøre for å få skilter i 2 nye år på den er å bytte topp pakning ( bilen starter og går bra enda) og feste brekkvaieren) så må omreg betales, og vips er bilen på skilt, MEN den kan også brukes som delebil++ trenger nytt hus til lykta mi siden det ene feste er knekt.. så skjekk opp om det er el justering, så kan jeg gi bud da det er ikke eljustering -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted October 31, 2009 Author Share Posted October 31, 2009 ingen som trenger delebil assa?? -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 1500kr, så har du ny motor å putte oppi... Er vel for fin til å høgges den der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SierraDriver86 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Er interessert i den sorte vingen bak. Pris?selg bakvingen og noe annet på bilen så har du råd til ny motor du får solgt den hel uten vingen, og for eks. baksetene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted November 1, 2009 Author Share Posted November 1, 2009 1500kr, så har du ny motor å putte oppi... Er vel for fin til å høgges den der. Ja den er for fin til å høgges! er jo nesten ikke rust på den, og alt annet funker borstett fra motoren som er ganske kranglete! men har kanskje funnet en annen bil jeg kan bruke i vinter så denna Sierran gå billig til den som vi ha den hel! Er interessert i den sorte vingen bak. Pris?selg bakvingen og noe annet på bilen så har du råd til ny motor du får solgt den hel uten vingen, og for eks. baksetene.. får nok solgt den uten vingen ogås ja 500kr kanskje har over hode ikke peil på pris men en kompis ville ikke solgt den for under 500 men som sagt er Hele bilen til salgs! og den går ganske billig -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roko Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 har sett bilen og vil si det er en kurant bil bortsett fra dohc syndromet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeSierra Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 ingen som vil ha en vinterbil/delebil?går billig nå! -Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierra2i Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Skal ha før frontfanger og bakfanger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts