oddbjorn90 Posted October 17, 2009 Posted October 17, 2009 hei, har kjøpt en 4x4 turbo til min cosworth 2wd og fant ut det ville bli litt problemer å feste den på et normalt vis til grenrøret. har også blueflame 2wd eksos. så lurer på om downpipen vil passe når eg bruker 4x4 grenrør? noen som har til salgs ?
Aggi Posted October 18, 2009 Posted October 18, 2009 hei, har kjøpt en 4x4 turbo til min cosworth 2wd og fant ut det ville bli litt problemer å feste den på et normalt vis til grenrøret. har også blueflame 2wd eksos. så lurer på om downpipen vil passe når eg bruker 4x4 grenrør? noen som har til salgs ? har grenrør til deg jeg:) 500,- + frakt eventuelt:) Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
armani Posted October 18, 2009 Posted October 18, 2009 Hvorfor blir det et problem å montere 4x4 turbo? Er bare å løsne kompressorhuset og vri det i riktig possisjon. 2wd sierra cosworth
Bidn Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Hvorfor blir det et problem å montere 4x4 turbo? Er bare å løsne kompressorhuset og vri det i riktig possisjon. så sant det ikkje er støpt feste til WG, da må denne bygges om med annen brakett
oddbjorn90 Posted October 19, 2009 Author Posted October 19, 2009 så sant det ikkje er støpt feste til WG, da må denne bygges om med annen brakett stemmer det:) fekk tak i 4x4 grenrør;)
Escort RST WRC Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Ville nå heller vurdert å fått tak i en wg-brakett billig, enn å bare bytte grenrør uten videre.Grenrøret har tross alt en del å si for motorkarakteren, og ikke noe som bare burde bli byttet for å få en annen del til å passe. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Tore_TJ Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 tja det trenger ikke være negativt å ha 4x4 grenrør på moderat effekt..
oddbjorn90 Posted October 21, 2009 Author Posted October 21, 2009 hva er det som er best av 4x4 grenrør og 2wd da? 290 opsett på bilen...
Escort RST WRC Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 tja det trenger ikke være negativt å ha 4x4 grenrør på moderat effekt.. Neida, for all del Men virker feil å bytte ut en såpass viktig del kun for passformen av en annen del. hva er det som er best av 4x4 grenrør og 2wd da? 290 opsett på bilen... Tipper du ikke vil merke den store forskjellen på det oppsettet.4x4 skal være best for bunndrag etc, og 2wd for toppeffekten.Men dette stridest de lærde om Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
rattlesnake Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 hva er det som er best av 4x4 grenrør og 2wd da? 290 opsett på bilen... istedet for å tippe,som mange andre gjør,kan jeg fortelle deg at på ett 290 hk oppsett,så vil det funke best med 4wd manifoil,mye bedre respons fra tomgang en ved bruk 2wd manifoilen.. 4wd manifoilen flower fint til ca 360-370 hk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now