Tomzern Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Hei! Ladelampa mi begynte å lyse konstant i går, så jeg dro innom torshov i dag for å kjøpe børster..De fikk opp at det var bosch dynamo, og insisterte på at børstene de hadde hengende i hylla, som var til bosch, ville passe...Jeg hadde jo sett på dynamoen at det stod ford på den, og antok dermed at det ikke ville passe, og det hadde jeg rett i.. Hvor kan jeg få tak i spenningsregulator billig til den dynamoen jeg har på bilen min? Og passer de standard bosch-dynamoene over på dohc'n? Ford Sierra 2.0 DOHC stv Nissan 200sx S13
rubenl Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 jeg har brukt å handlet fra hellanor. Alltid fått riktig del derifra.
dohcen Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 eller ta deg en tur innom kvernland... mener jeg betalte 180kr til dohcen min Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
zanor Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Kjøpte til doch'en min på torshov... Nye børster kan være kranglete å få på plass.
Recommended Posts